IP Core generator

O

Osbourne

Guest
Toen ik een IP-kern instantiate (bijvoorbeeld een DCM), is er geen probleem.Maar toen ik de parameters van deze kern, het ontwerp synthetiseert niet meer en foutmeldingen verschijnen.
Wat is het probleem?

vermelden whatz de fout?
wanneer u de parameters veranderd, of de coregen gaf een waarschuwing?

Ik gebruik de sin / cos Look Up Table ip kern.Het heeft de naam <carrier_gen> in mijn ontwerp.De breedte van de theta-ingang is in eerste instantie 4 en het ontwerp werken.Toen ik de breedte te veranderen naar bijv. 6, de volgende waarschuwingen weergegeven:

Regenereren IP ...
WAARSCHUWING: sim: 89 - Een naam kern <carrier_gen> bestaat reeds in de output directory.Output producten voor deze kern kunnen worden overschreven.
WAARSCHUWING: coreutil: 266 - Kan niet verwijderen outfile.

Ik veranderde ook de breedte in signalen van de rest van het ontwerp tot en met 6 overeenkomen met de nieuwe
ip core spec.

Dan, wanneer ik probeer te synthetiseren het nieuwe ontwerp krijg ik de volgende foutmelding:

FOUT: XST: 2091 - "d: / Xilinx / pd / DPD.vhd" lijn 79: Verschillende soorten voor haven <THETA> op entiteit en component voor <carrier_gen>.

THETA in de entiteit en component hebben hetzelfde type!Dus ik begrijp deze fout?Kan iemand helpen?

Hoi,
i generated een model met behulp van de sinus / cos Lut ip kern.
ging met de op dezelfde manier u vermeld.
aanvankelijk het geven van een theta breedte van 4 en vervolgens regenereren met 6.Maar ik heb ontmoet met een fout.

nu ...have u het model gegenereerd door te bellen coregen van de ISE milieu met behulp van "het creëren van nieuwe bron".
of heeft u geactiveerd aanvankelijk coregen en vervolgens opgenomen ur VHDL-model met behulp van "voeg een bestaande bestand"

check out ur "*. out" bestand ook en c of de veranderingen worden bijgewerkt.

of gewoon geven. XCO-bestand voor ur model,
zodat ik kan treden dezelfde parameters naar de kassa ur prblm.

Hoi,

Bijgevoegd vindt u een kleine VHDL-model met behulp van een DCM en de zonde / cos Look Up Table van
het genereren van een sinus en een cosinus functie.

THETA breedte is nu 4.Als u dubbelklikt op "carrier_gen" in de bronnen in het project-venster, de desbetreffende kern generator wordt geopend.Please change THETA breedte naar bijv. 6 en klik te genereren.Now "carrier_gen" moet worden bijgewerkt.Probeer het model opnieuw synthetiseren en u vindt de genoemde warnigs / fout.

Thanks for helping me!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back