invoeren 90nm

R

rajath

Guest
Hi all,
Ik ben over te beginnen met een project waar ik zal nodig zijn om het ontwerp LDO's en switching toezichthouders.Ik heb besloten om het te doen in 90nm-technologie, omdat het gemakkelijk kan worden geïntegreerd met de huidige digitale blokken, indien nodig.Heeft iemand ervaring / horror verhalen
met betrekking tot deze technologie?Hoe makkelijk zal het voor mij te ontwerpen BG verwijzingen, lineaire toezichthouders en geschakelde condensator blokken in 90nm?Als iemand een referentie materiaal is, en kan zij doorgeven, ben ik echt dankbaar.

bedankt!
rajath

Ik ben nog steeds op 0,15 um technologie, maar van wat ik gehoord van mijn toestel team is dat voor 0.13um en hieronder is er gate lekkage (gemodelleerd in Spice) en LOD effect (voorzorgsmaatregelen moeten worden genomen tijdens de lay-out).Ik weet zeker dat er meer subtiliteiten.

Hoi

Het zal een uitdaging ontwerpen die in 90nm .....probleem is veel zorg Ontwerpen in 90nm ... good luck

Je zou kunnen verwijzen naar:
- Analoge Circuits in Ultra-deep submicron CMOS, AJ Annema, B. Nauta & al..
(JSSC vol 40, p132, Janv. 2005)
- Een 1V 88dB 20kHz ΣΔ Modulator in 90nm CMOS, L. Yao, M. Steyaert, W. Sansen
(ISSCC 2004 pp80-81 / JSSC december 2004)
De eerste gaat over algemene overweging, de tweede een praktisch ontwerp bijvoorbeeld.
(Sorry ik heb niet de PDF).
Succes

Analoge Design in VDSM (Very deep submicron)

Sansen
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

ISSCC Sansen
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik denk dat het ook aan de LDO SPEC, de meeste mensen willen 0.6u ~ 0.25um gebruiken om energiebeheer circuit design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back