Inverter

W

wortel

Guest
hoi

Wat zal de overdracht curve van een omvormer als ik Vdd en Vss?

ME schreef:

Als u verandert Vdd en Vss u zal vernietigen de omvormer.

Ik fundamenteel eens met "HCM_Bucat" maar aanvullende informatie.Men zou kunnen noemen het een afgebroken buffer (onvolledig proberen de ingang staat kaart om de uitgang staat) als Vdd en Vss zijn omgedraaid.En Vss is niet noodzakelijk de grond, meer in het bijzonder het is ofwel de grond of een negatieve leveren (ten opzichte van Vdd).

De PMOS apparaat in werking wordt een "pull-down" NMOS apparaat en het apparaat wordt een pull-up apparaat, precies het tegenovergestelde van wat ze doen best.

] the output can be pulled down to no lower than Vtp (V threshold for the PMOS device) instead of zero.

De uitvoer kan worden getrokken tot een maximum van | Vdd - vijfde |, waar Ve is de NMOS drempel spanning en [daarnaast]
de output kan worden afgebroken tot niet minder dan VTP (V drempel voor de PMOS apparaat) in plaats van nul.

Case 1
Input = 0, output = 0 VTP
Case 2
Input = 5V, output = | 5V - Ve |

Is dat betekent dat deze omvormer kan worden gebruikt om het voltage swing te beperken?

golfbumb wrote:

Ik fundamenteel eens met "HCM_Bucat" maar aanvullende informatie.
Men zou kunnen noemen het een afgebroken buffer (onvolledig proberen de ingang staat kaart om de uitgang staat) als Vdd en Vss zijn omgedraaid.
En Vss is niet noodzakelijk de grond, meer in het bijzonder het is ofwel de grond of een negatieve leveren (ten opzichte van Vdd).De PMOS apparaat in werking wordt een "pull-down" NMOS apparaat en het apparaat wordt een pull-up apparaat, precies het tegenovergestelde van wat ze doen best.
] the output can be pulled down to no lower than Vtp (V threshold for the PMOS device) instead of zero.
De uitvoer kan worden getrokken tot een maximum van | Vdd - vijfde |, waar Ve is de NMOS drempel spanning en [daarnaast]
de output kan worden afgebroken tot niet minder dan VTP (V drempel voor de PMOS apparaat) in plaats van nul.Case 1

Input = 0, output = 0 VTP

Case 2

Input = 5V, output = | 5V - Ve |

lokeyh wrote:

Is dat betekent dat deze omvormer kan worden gebruikt om het voltage swing te beperken?

dan o / p swing zal vermindert .. ook enkele substraat bias effect zal komen in beeld ..

wortel schreef:

hoiWat zal de overdracht curve van een omvormer als ik Vdd en Vss?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back