Inverse circuit ...

V

venkat3271

Guest
He,
Kan iemand circuit geven de / concept voor de uitvoering van de inverse circuit (dat wil zeggen als v x geven als input, moet het circuit te geven 1 / x).... Voor binaire nos (digitale uitvoering) ....Bij voorbaat dank ....

Hoi,

Wat ik begrijp uit uw vraag is wanneer u o input geven als 1 / p moet worden 1.
Wanneer de i / p is 0 o / p moet worden .. hoge impedantie

Als dat zo is kunt u gebruik maken een actieve pen hoog staat om drie buffer met ingang aangesloten in staat te stellen.

- Keshav

No.Nee ..Als ik 5 als input, output van het circuit moet worden van de 1 / 5 = 0.2 ....

Ik heb de digitale uitvoering van dit circuit ....dat wil zeggen, in plaats van 5 i ll te gebruiken als input 101 en 010 als fractionele deel ....

hebben een zeer hoge gain open lus voorversterker (AOL).ti het feedback verbinding met een andere fase is het Transfer-functie) worden de constante waarde of enige functie (β waarvoor u wilt inverse vinden.

nu Vo / Vin (gesloten lus) = AOL / (1 Aolβ).AOL is zeer hoog,
Vo / Vin = 1 / β.

Als vin = 1, dan Vout = 1 / β.

Gelieve te specificeren voor hoeveel u beetje wil ....
Kan u uw aanvraag opgeven ......
en voor 0,2 binaire is niet 010 ..... maar iets anders ....
U kunt proberen puttin Karnaugh kaart ...
of probeer analoge uitvoering als amriths04 zei ......

Laten we 4 bits voor het decimale deel en 4 bits voor de fractie delen ...

venkat zei
Quote:

No.
Nee ..
Als ik 5 als input, de output van het circuit worden 1 / 5 = 0.2 ....Ik heb de digitale uitvoering van dit circuit ....
dat wil zeggen, in plaats van 5 i ll te gebruiken als input 101 en 010 als fractionele deel ....

Of is er een mogelijkheid voor de uitvoering van het circuit als combinatorisch circuit ...????

ja er is een eenvoudige manier uit te proberen .... VHDL .... probeer het leren over ...... alleen door het schrijven van c programma dat je kan je software de hardware uitgevoerd ...... alles wat je nodig hebt is Xilinx ....
nadat u de code te schrijven .... het zal het volledige schema van het circuit met behulp van logische poorten ......

hoeveel bits wilt u uw input en output te worden ...indien het beperkt is, en toen al bekend is, kan worden opgelost met behulp van k-kaart ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back