intersting probleem van ESD

V

vaibhav.k

Guest
Hallo vrienden

Ik ben geconfronteerd met een kritische probleem in verband met ESD.We hebben ontworpen Patient monitor.which hebben USB, Ethenet en VGA connectivity.Machine is aanmerkelijke en batterij operated.When we verbinding machine op Mains we verbinding aarde klem op dat moment machine bedienen normally.But wanneer we de machine bedienen wij batterij loskoppelen aarde terminal en op dat moment als ik het contact van metalen deel aan interne montageplaten en eventuele aansluiting van USB-Ethernet-en VGA-, systeem herstart of hangs.Even als ik isoleren platen hetzelfde probleem geconstateerd.
Gelieve stel me een oplossing voor hetzelfde probleem. Indien nodig kan ik uploaden foto van de machine.

Batterij is verbonden met drijvende ground.Battery kosteneenheden sectie lage kant sensing.Latest opmerking is dat net ook is er problem.Due op herhaalde ESD kwijting mijn VGA driver gebrand.

Heeft u ESD suppressorgenen array op USB, Ethernet-en VGA-interface?

Ik denk dat het probleem niet is ESD ...hoe kan u bevestigen haar ESD?

Een zekere vorm van lekkage kan ook leiden tot een dergelijk probleem.Probeer grond jezelf en raak de contacten.Probeer het gebruik van de batterij, maar nog steeds verbinden de grond terminal aan de grond (bijv. wandcontactdoos grond, of een metalen voorwerp dat duiken in een muur of structuur).

Zelfs als u de verbinding Mains, je moet nog naar de Aarde GND verbinding, ook voor zorgen dat uw monitor en verything anders aangesloten op hetzelfde netwerk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back