Internet radio -> Local FM-radio

D

drp

Guest
Hallo, ik ben op zoek naar een makkelijke manier om 'redirect' een radio op een normale radio. Iedereen weet dat sommige projecten al over?. De gemakkelijke gedeelte is alleen de fm transmit, aangesloten op de uitgang geluidskaart, maar ik wil gewoon hier vragen of er andere alternatieven (net om te voorkomen dat het opnieuw uitvinden van het wiel: D) Later.

Ik werd verteld door een van mijn Britse vrienden in de Verenigde Staten dat de BBC-service via internet wordt verzonden via een normale FM-zender in het noorden van Californië. Uw idee om een ​​low power analoge FM-zender gevoed vanuit uw geluidskaart ziet eruit als een goede manier om het te doen, hoewel erg duur als het aansluit op een computer.

Hallo, zoals winderig zei er wat FM-zender op de uitgang van uw geluidskaart, maar als je wilt, zoals de stabiliteit in recepcion van het signaal gebruik PLL of Xtal stabilased FM-zender ...

.. Wat je ook doet, wees voorzichtig over het niet breken van een FCC-wetten (als je in de VS). Het is heel gemakkelijk het bouwen van een versterker die de kracht en / of bandbreedte beperkingen van gebruik van het spectrum kan overschrijden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back