Interfacing tussen flash-geheugen en Microcontroller probleem

B

brennbar67

Guest
Hi all,
Momenteel heb ik problemen tegenkomen met mijn Flash Memory, wanneer ik wil naar de locatie wis enkele blok van het geheugen, het lijkt alsof mijn MCU naar beneden macht.

Omdat ik geprobeerd om commentaar uit te wissen van de flash-functie te blokkeren routine, en mijn MCU kunt in standby-modus.
Dus als ik het wissen uncomment flash block-functie, en probeerde aan te trekken hoge bepaalde pen uit de MCU te voeren vóór en na het wissen flash block-functie, zag en ik kan het signaal hoog is waargenomen van de oscilloscoop, wat betekent dat het kan gaan door middel van het programma, maar na het invoeren van de flash-functie te wissen, alle het signaal laag is ..wat betekent dat MCU is opgehangen / stilgelegd.Het signaal veronderstel
moet altijd hoog, maar ik ben zwak signaal ...

Iedereen kan mij vertellen wat is het probleem die ik tegenkom?

Misschien moet u meer stroom.
Flash meer vermogen nodig hebt wanneer je Erase / Schrijf ze
en minder als je ze leest

Voorbijgaand aan de pin met enkele grote caps kan helpen ..of het rijden met een bestuurder als gebufferde lage stroom is het probleem.

Maar het probleem is, kan ik programma's / schrijven naar het flash-geheugen ...wat betekent dat als het kan programma te schrijven /, dus het moet geen probleem zijn voor de huidige, toch?
Net dunno waarom voeren actie wissen ..... zal ertoe leiden dat sommige prob
Iemand een idee?

Lees de datasheet en zie de spec ..dat zullen uw vraag direct.Of lees de CPU reset reden.

Schrijf programma om Reset te controleren BOR (Brown Out)
indien neem dan eerst contact, terwijl Erase ...

Wis hele blok gebruiken met een hogere stroom dan schrijven
gegevens een veel Controleer uw flash-geheugen datasheet

Voor uw informatie, is er geen hardware probleem voordoen, aangezien Ik heb de datasheet ^ _ ^

ur programe is gelegen in dezelfde eeprom?
Als dat zo is dan heb je een probleem.
Wanneer u wissen of schrijf er een blok van de gegevens van de eeprom is niet voor 64 accesable ons ......
Als je de code van elke rubriek het geheugen u krijgt het compliment van de laatste byte te schrijven tot schriftelijke operatie voorbij is.
hoop dat dit je helpt.
spronggewricht

Hi spronggewricht,
Het flash-geheugen is een externe ROM, en enkele van mijn programma ook opslaan op het flash-geheugen, maar ik heb al gescheiden it out ... dus gewoon invloed op mijn programma draait ...Ik denk dus .... haha

En ik wissen van een bepaalde blok van de flash-geheugen door middel van het geheugen locatie en het bereik te wissen programma .... Ik denk dat het gewoon mijn getroffen ...^ _ ^

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back