interfacing pic microcontroller te max3100

R

ronzam2002

Guest
Ik wil weten wat pin of poort zal ik verbinding max3100 op enige vorm van pic microcontroller die een ingebouwde ADC:?:

MAX3100 is een SPI te UART converter.Waarom heb je er een nodig voor PIC.De meeste hebben een microchip PIC interne hardware UART module over de TX / RX-pins.Als je echt wilt gebruiken MAX3100.U kunt ook aansluiten op de PIC's SPI pinnen (meestal die gelabeld SDO / SDI).

De werkelijke spelden hangt af van de specifieke PIC dat u gebruikt.Voor bijvoorbeeld, ik denk dat de 18f452 heeft TX / RX op pin RC6/RC7 en heeft SDO / SDI op de RC5/RC4 pin.Double check de datasheet (die moet je altijd doen toch), omdat mijn geheugen kan worden fuzzy

Hoi,
Als uw PIC heeft een SPI-interface, is eenvoudig, gewoon aansluiten van de SPI-lijnen van de PIC aan SPI lijnen van de UART als volgt:
1.SCK van PIC tot SCK van UART
2.Cross Sluit Do en Di lijnen.
Sluit CEbar lijn naar een andere haven bit, tenzij u veel perifere fiches in uw ontwerp en gebruik van een gemeenschappelijke regeling decodering te genereren CEbar voor diverse apparaten.

Als uw PIC ondersteunt geen SPI, sluit het SCK, Do en Di pinnen aan elke covenient haven bits en doen SPI op bitniveau met behulp van software.Voor CEbar volgt dezelfde logica als hierboven.
Groeten,
Laktronics

Hoi,

Zie de bijlage over interfacing MAX3100 met PIC.

Indien u meer informatie, contact met mij op.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back