Interfacing Aplicom 12 GSM-module met pic16f628

P

pasicr

Guest
Hoi,
Ik gebruik Aplicom 12 GSM-module voor het verzenden van sms via RS232 op module om geleid bericht weergeven.
Ik moet om 3 pennen aan pic16f628 (precies deze boom ergens pinnen ik nodig om aan GND, een voor statische tekst modus, tweede voor dinamisch tekst modus en het derde voor animate-modus)).Ik doe dit met boom jumpers manualy.
Maar ik moet nu om GND op deze pinnen van pic met enkele output pins van GSM-module.(Ik heb boom vrije output pinnen op de GSM-module).
Ik heb hulp nodig gelieve iemand me laten zien hoe wordt de veiligheid voor conect output pin van gsm naar pin op pic16f628 (25mA wastafel / source), kunnen direct?of moet ik gebruiken apparaat te scheiden pinnen,
groeten

Citaat:

Ik heb hulp nodig gelieve iemand me laten zien hoe wordt de veiligheid voor conect output pin van gsm naar pin op pic16f628 (25mA wastafel / source), kunnen direct?
of moet ik gebruiken apparaat te scheiden pinnen,

Hi Budhy,
Bedankt voor ansfer, heb je ervaringen met het gebruik Aplicom 12 GSM module?,
en wanneer u zegt direct heb je echt direct met die alles voor beschermt,
groeten

Ik heb geen ervaring met het gebruik Aplicom 12 GSM-module, maar ik heb ervaring met het gebruik Telit en Sony Ericson GSM modul.

Voordat ik antwoord op uw vraag, ik lees APLICOM 12 GSM MODULE Hardware integratie handleiding rev.first, my conclusion is : Aplicom Telit and Sony Ericson has same digital I/O characteristic.

2-2
eerste, is mijn conclusie: Aplicom Telit en Sony Ericson heeft dezelfde digitale I / O-kenmerk.

Citaat:

wanneer u zegt direct heb je echt direct met die alles voor beschermt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back