INTERFACE Details van de FPGA

V

venkat25

Guest
Cabine een vertel me de functies van deze interface (die in de Spartaanse FPGA) Interfaces 10/100/1000 PHY JTAG programmeren / configureren poort RS232-poort Low-cost VGA 4 SPI te selecteren regels Bedankt & groeten Venkat

10/100/1000 PHY ---> Gigabit Ethernet LAN JTAG programmeren / configureren poort -> Interface voor het programmeren van de FPGA RS232-poort -> Seriële poort normaal gesproken op de achterkant van ur PC kast Low-cost VGA -> U kan Sluit een monitor aan ur FPGA via VGA-connector 4 SPI te selecteren regels ->? someting te maken met (Serial Peripheral Interface)

Dankzij soo veel Teja ... voor uw antwoord Bedankt & Regards Muthamil [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 uur 18 minuten: [/color] [/size] Kunt u mij helpen, over de mogelijke gebruik van deze invoer pinnen ... Digilent 6-pin header -2 EXP uitbreiding connector - twee 30-pins connector GPIO: kan gebruikt worden voor System ACE ™ Compact Flash-kaart dochter (niet meegeleverd) Is het mogelijk om de add verbinding aan boord van het gebruik van deze IO pinnen. Eigenlijk ben ik proberen om uit te zoeken in het voordeel van de Spartan-3A FPGA DSP 1800A Bedankt & groeten Venkat

Normaal worden deze borden zijn voorzien van extra aansluitingen waarop u kunt extra dochter boards (apart te kopen) aan te sluiten, afhankelijk van ur aanvraag of u verbinding kan maken ur eigen ontworpen boord of gebruiken deze bussen ook als algemene I / O. Digilent 6-pin header -2 EXP uitbreiding connector - twee 30-pins connector GPIO: kan gebruikt worden voor System ACE ™ Compact Flash-kaart dochter (niet inbegrepen) U kan gaan door de handleiding van het bestuur om meer idee hoe de aansluitingen te krijgen op het bord kan worden gebruikt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back