Intel Signetics Micro?

N

news

Guest
Firma MSI poinformowała, że przygotowała miłą gwiazdkową niespodziankę dla swoich klientów. W ramach promocji MSI będzie oferować wybrane karty graficzne w wers...

Read more...

Ik trok deze chip uit een bord en ik weet bijna zeker dat het een microcontroller. Het is een 40 pin DIP-pakket met de volgende informatie over het een grote S (voor Signetics) APC932GEN 3560001RT 2342009 9418KA -1 Intel 1980 Signetics Ik heb het net en zelfs de Intel's website schuren zonder enige vorm van informatie op deze chip. Weet iemand iets over deze chip, en zo ja, kan het opnieuw worden geprogrammeerd?

HI zou het een 8032? misschien een 8085 familie .. Ik heb nog nooit gehoord van intel licentie andere cpu's in die dagen!

Het is de micro voor een UPS - misschien een APC gegeven de eerste code, maar ik weet niet zeker welk model.

Hallo, het is een 8032 / 8051 hoe je maar wilt noemen apparaat. Intel in licentie gegeven aan Signetics, Philips en Siemens. Siemens werd Infineon en Signetics werd overgenomen door Philips. Dit apparaat was waarschijnlijk 15 jaar voor mijn start bij Philips en helaas geen informatie die ik kon openen. Robert

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back