Instelbare Dual Power supply ckt nodig.

M

MAXPAYNE

Guest
ckt as I am gonna build my bench supply.

Ik heb een verstelbare dubbele Stroomvoor 0 --->> /- 30V
ckt als ik ga bouwen mijn bankje aanbod.Gelieve na een ckt indien u hebben.Maar niet achteraf ckt met LM337 als ik het niet vinden hier.Thanks in advance ....

Er
is niet alleen lm337 kan worden gebruikt, lm338, lm350, lt/lm1083/4/5 etc moet ok ..
2e bron uit andere fabrikant te ..
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hoi

Ik denk dat LM317 kan dit doen.
LM317 kan je meer gemakkelijker dan LM338.
Maar LM317 kunt 1.5A (max).
Voor 4A, gebruik LM350 en 8A gebruik LM338.

Hi dindeds, Apple ...

Mijn trnsfrmr centrum wordt afgeluisterd (0V-24V-24V).kan ik gebruiken uor ckt?Toegevoegd na 51 minuten:Ook waar is de controle pot locatie?

Als uw transformator niet geïsoleerd windingen, maar een gemeenschappelijk centrum tik kunt u gebruik maken van een brug, zoals weergegeven in de bijgevoegde foto ..

Vervang 2.2kΩ vaste weerstanden met 5kΩ potentiometers ..Dit zal zowel de output (zelfstandig) verstelbaar ..

Groeten,
IanP

Kindly check de volgende site, kan het helpen

http://www.aaroncake.net/circuits/supply3.asp

Groeten

IanP, uor bijgevoegde sypply is geen variabele die ik nodig heb ..!Toegevoegd na 1 minuten:IanP, uor bijgevoegde sypply is geen variabele die ik nodig heb ..!

Is het mogelijk om variabele?

U kunt dat variabele door een variabele resister tussen het centrum pin (GND) en de grond en zet een weerstand van 220 ohm tussen centrum en output pin.Maar onthoud de min spanning zal de regulator uitgangsspanning dwz als je gebruik maakt van 7805, min spanning zal 5V.

Groeten

HalloCheck dit circuit

Apple, maar ik niet kunnen beheren LM337 zoals ik schreef in mijn eerste post hier ....

Kennis te nemen, de regulator IC's die ik hierboven heb genoemd zijn ve regulator type.
It, s best gesplitst 24V Trafo (meest Toroidal type HV) windingen als u niet vertrouwd met het gebruik van enkele CT type.Door gebruik te maken van geschikte pot in de Adj.pin kunt variëren de o / p spanning tot / - 30V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back