installeren Synplicity

J

johnseven

Guest
Is er iemand weet hoe je de host-ID en licentie-bestand voor Synplicity?
Bedankt,

johnseven

Het lijkt gemakkelijk, wanneer je klaar bent met installeren synplify vervolgens draaien, synplify zal verslag heb je geen juiste publiek en de juiste hostid, dan kunt u dit hostid om licentie!

Soms is de vorige oplossing niet werkt.Beter gebruik je Ethernetkaart mac nummer.

De nieuwste versie van synplify (dwz vanaf versie 7.0) de SKEY van het systeem nodig is.Voor het verkrijgen van dit eerste installeren synplify zonder licentie, dan draaien, synplify verslag zal u geen juiste publiek en de juiste hostid / SKEY (8-cijferige hex-nummer), dan kunt u dit SKEY gebaseerd licentie!

Ik gebruik altijd leo-sepc.dus vergeet het gebruik Synp1icity ......
Vertel me hoe te gebruiken.

Ik
ben succesvol opstarten, maar Run bottun, synthetiseren zijn niet mogelijk.
en zo verder, Run-> Compileren is geen functie.

hier is een licentie-bestand.i poort 34000, kunt u indien het conflict, ook de Amir naar de naam van uw computer.

alleen voor educatief gebruik

Amir1 waarschuwing verstuurd (-5 posten -30 punten), koppelingseisen geschraptDO NOT POST ONWETTIG STUFF HIER!

Amir81

Bedankt voor sharring.Kunt u pls antwoord:
1.De licentie die u heeft geplaatst zou moeten werken met THW laatste toerentallen van synplify en te versterken?
2.Als ik zal de naam van de server op de licentie,
dan zal geen enkel effect hebben op OLL de andere gegevens in de licentie meening heb ik te wijzigen ding anders.

Bedankt

Ik gebruik het met Synplify Pro 7.2 en Synplify 7.2.voor het gebruik ervan, moet je niet veranderen, behalve de naam van de server (de computer
van de naam).
geluk
Amir

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back