Input Referalen Noise Berekening!

S

suria3

Guest
Hi guys,

Ik heb hier met betrekking tot de Input Referalen Noise Berekening voor mijn Transimpedance Amplifier Design van mijn onderzoeksproject.Ik gemeten de totale input gelijkwaardig lawaai en zij liet me over 15pA / √ Hz.Dit is de waarde i got over frequentie 1GHz sinds im ontwerpen voor 1.25Gbps.Nu mijn vraag, hoe zet ik deze waarde te nA RMS.Mijn gegevens exploitatieratio is 100Mbps aan 1.25Gbps en mijn lage Cutoff frequentie is ongeveer 50kHz.Door met deze waarden, hoe maak ik gebruik van maken.Uw feedback is zeer gewaardeerd.

Bedankt,
Suria

Laat me proberen:
Uw output bedoeld lawaai spanning Rf keer hoger dan input bedoelde lawaai:
Vn, out = Rf * In, in
U kunt berekenen output lawaai macht spanning door middel van integraal vn, out, rms ^ 2 = ∫ Vn uit ^ 2 df.
Lagere integraal is 0.Het belangrijkste punt is het vaststellen van hogere grenswaarden.Het is afhankelijk van TIA overdracht kenmerken en het is een factor groter uit TIA bandbreedte.
Voor het geval van Butterworth reactie NEB = 1,1 * TIAbw.(Search for Equivalent Noise bandbreedte en Personic integralen in Saeckinger's boek-Breedband ontvangers voor glasvezel communicatie p 67-70)
Oom, rms = Vn uit, rms / Rf = 15p * √ (TIAbw * 1.1) = 15p √ (0.7BitRate * 1,1)

In, in, rms =
0131 UA voor TIABW = 70M
In, in, rms =
0465 UA voor TIABW = 875M

-> Bijvoorbeeld in het geval van de Bit Error Rate = 10.9, moet u de elektrische gevoeligheid in het gamma:
12 * Op, in, rms = 1.17uA-5.5uA

Hi Pixel,

Bedankt voor uw waardevolle feedback.I zal klik op de knop voor je geholpen binnenkort.Dan heb ik nog een vraag hier.Wanneer krijg ik de ingang Equivalente ruis die 15pA / √ Hz, ik vond het op de frequentie 1GHz voor 1.25Gbps.Eigenlijk, op welke frequentie ik nodig om de equivalente geluidsniveau waarde.Is haar op 625Mhz op de fundamentele frequentie (de helft van de gegevens tarief) of op het 1,25 per bitsnelheid.

Dan wanneer iemands zeggen "de inbreng bedoeld lawaai stroomdichtheid lager was dan 20pA / √ Hz binnen de amplifer frequentieband", zijn ze vertellen de operationele band freqeuncy van de TIA zij ontwerpen.Net als mijn geval mijn operationele frequentie van 50kHz naar 875Mhz (laag Cutoff frequecy - Tia BW) of iets anders.Gelieve te verduidelijken me op dit deel ook.
" , actually how u did u get the value of 12 and your calculation proves as my input sensitivity is also in the range from simulation.

Dan heeft u geantwoord dat "in het geval van Bit Error Rate = 10.9, moet u de elektrische gevoeligheid in het gamma: 12 * Op, in, rms = 1.17uA-5.5uA",
eigenlijk hoe u did u krijgen van de waarde van 12 en uw berekening bewijst als mijn input gevoeligheid is ook in het bereik van simulatie.Bedankt,
Suria

De meest belangrijke informatie voor optische ontvanger is het laagste aantoonbare piekpiekresponsie huidige (ip-p) voor welbepaalde GVV, dat heet elektrische gevoeligheid.Als je ervan uitgaan gelijke kans van enen en nullen en witte ruis kan worden berekend dat de gevoeligheid evenredig is met ingang rms huidige met factor V:
ip-p = 2 * Q * in, in, effectieve,
Q is afhankelijk van GVV, dat bij lagere GVV, moet je hoger signaal.U kan herinneren dat voor GVV verandering van 10-3, Q is ca..veranderd voor 1.
...
GVV 10.6 Q = 5.753
GVV 10.9 Q = 5.998
GVV 10-12 Q = 7.035
...
in, in, rms = vn, out, rms / Rf
Je kunt merken dat als u wilt bepalen gevoeligheid en i, inrms, moet je eerste vn uit rms, die wordt gedaan door de integratie van de output ruis spectrale dichtheid in het gehele frequentiegebied ...dwz van 0,1 ...100g.
* Als u simuleren
In Cadence is er een functie rmsNoise die u rms lawaai op het punt dat u hebt opgegeven in geluid instellen als de uitvoer.Net interval 0.1 ...100g, en TIA als lawaai uitgang.
Bijvoorbeeld
in, in, rms = rmsNoise (0.1,100 G) / waarde (abs (TIAout), 1000))
, waar waarde (abs (TIAout), 1000)) is een lage frequentie TIA winnen bij 1000 Hz (Rf)

** Als u berekenen
Voor vn onze rms u ook te vinden uitgang geluid dichtheid, en vervolgens te integreren vorm van 0 tot oneindig ...
Uitvoermodus geluid dichtheid wordt bepaald als een som van lawaai dichtheden van iedere component:
-Rf
-versterker-voltage lawaai
-versterker-vlottende lawaai
maar je moet zorgen hoe dit geluid is gevormd van input naar output
Laatst gewijzigd door pixel op 09 april 2006 12:12; bewerkt 2 keer in totaal

pixel schreef:

De meest belangrijke informatie voor optische ontvanger is het laagste aantoonbare piekpiekresponsie huidige (ip-p) voor welbepaalde GVV, dat heet elektrische gevoeligheid.
Als je ervan uitgaan gelijke kans van enen en nullen en witte ruis kan worden berekend dat de gevoeligheid evenredig is met ingang rms huidige met factor V:

ip-p = 2 * Q * i, in, effectieve,

Q afhankelijk od GVV.
U kan herinneren dat voor GVV verandering van 10-3, Q is ca..
veranderd voor 1.

...

GVV 10.6 Q = 5.753

GVV 10.9 Q = 5.998

GVV 10-12 Q = 7.035

...

Bereken je i, in, rms = v, out, rms / Rf

Input bedoelde lawaai dichtheid is slechts wiskundig model dat het mogelijk maakt de vergelijking van TIA met verschillende winnen en bandwididth.
Merk op dat je niet kan:
bere-input lawaai macht rechtstreeks door de integratie van input lawaai dichtheid omdat u geen informatie over bandbreedte, en integraal zou niet convergate
-u niet kunt meten direct, want het is niet meetbaar (bestaat niet - net wiskundig model!)

De sleutel voor uw measuerement moet rms ruis aan de uitgang.

1.Van deze waarde kunt u bepalen input lawaai RMS (en dus gevoeligheid) door het door de TIA krijgen Rf.
2.U kunt ook bepalen ingang bedoeld ruis in, rms ^ 2 door lawaai output vermogen bij de ourput vn, OUT, rms ^ 2, door Rf ^ 2 en TIA bandbreedte.Iemand insetad van hele bandith duurt slechts gedeeltelijk waar ampliification is het laagst (bijvoorbeeld voordat een dominante pole = 50k), die kleiner (maar onjuiste) ingang bedoeld lawaai.Er zeker van zijn dat in dergelijke documenten met ongewoon kleine ingang bedoeld lawaai, zonder gespecificeerde freq bereik in die geluid werd gemeten, of geluid rms, zijn meestal inacurrate.

Citaat:

Dan wanneer iemands zeggen "de inbreng bedoeld lawaai stroomdichtheid lager was dan 20pA / √ Hz binnen de amplifer frequentieband", zijn ze vertellen de operationele band freqeuncy van de TIA zij ontwerpen.
Net als mijn geval mijn operationele frequentie van 50kHz naar 875Mhz (laag Cutoff frequecy - Tia BW) of iets anders.
Gelieve te verduidelijken me op dit deel ook.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back