Input bescherming - zwevende ingangen als de stroom is uitgeschakeld

G

Garry2009

Guest
Hallo allemaal ...

Ik ben nieuw in de wereld van microcontrollers, en onlangs werd betrokken bij het gebruik van een Freescale MCU voor een werk-project.

voltage of any
kind on any input (I/O, DAC, whatever) while the card is powered down.

Ik zal waarschijnlijk overschakelen op TI voor productie-eenheden (printers), maar hier is mijn verhaal: Ik vond de harde (en dure) manier dat men niet kan hebben een
spanning van
welke aard ook op elke input (I / O, DAC, wat dan ook) terwijl de kaart wordt uitgeschakeld.TI vertelt mij hetzelfde, en in feite, zogenaamd dat waar is voor elke MCU iedere gemaakt, voor de oudste tot de meest actuele.Is dit waar?Lijkt net als de meeste wil (of moet) waarschijnlijk een soort van interne klemmen voor dit ... nee?Hoe dan ook, als het nodig is, kan iemand aanbevelen de beste manier om dit te doen?TI zegt een soort van Zener / weerstand regeling en iets anders heb ik niet te vangen.Als dit wordt als norm als TI zegt, dan zou ik aannemen dat er waarschijnlijk een aantal "standaard" manier van omgaan met drijvende ingangen als de stroom is uitgeschakeld ... nee?

Thanks for any help,
Garry

U kunt proberen met een serie weerstand die beperking van de stroom die zich binnen de veilige bereik van de input, maar dan moet ik cannnot dit te bevestigen als een oplossing.Probeer het maar ....

Sante

Ravi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back