initialiseren JTAG keten fout.

I

ilikebbs

Guest
Ik kan niet initialiseren JTAG keten.Ik gebruik xc2c128 van Xilinx.
Ik heb twee platen.De ene is OK, de andere problemen heeft.

Meet ik elke JTAG pin weerstand tegen de grond van twee boord.En ik vind dat de weerstand van TMS pin aan de grond is slechts 250 ohm in de abnormale boord.
De weerstand van TMS pin aan de grond is 10k ohm in de normale boord.
Alle JTAG pinnen zijn getrokken met 10k Ohm weerstand.
Dus kan ik de conclusie dat de TMS pinnen is vernietigd?
Voldoet u aan de soortgelijke situatie voor?
Bedankt.
Ik heb niet de usb-kabel downloaden.Mijn download parallelle kabel kan worden gebruikt om downlad JED bestand in andere boord.Het is ok.

TMS is alleen een ingang signaal naar de FPGA.De 250 ohm lezing suggereert dat chip is geblazen.Ik zou de 10K vervolgkeuzemenu en opnieuw het verzet.Als de waarde stijgt dan misschien wel het vervolgkeuzemenu is de verkeerde waarde.Anders, ik vermoed dat de input bescherming diode in de FPGA is defect.Niets wat je kunt doen, andere dan de plaats van de chip, of configureer dit apparaat alleen met EEPROM.

Schadelijke apparaten zoals dit is niet ongehoord gebruik van een parallelle poort kabel.Ik denk dat het probleem is het maken van verbinding met de JTAG pinnen, maar onder de grond open of zweeft.Is uw download kabel hebben serie weerstanden in de JTAG lijnen?Dit wordt vaak gedaan om de huidige regels op input vanwege misconnections.

Bedankt,
Ik denk ook dat de TMS pinnen wordt vernietigd toen ik sluit de JTAG pinnen.Ik zal de plaats van de CPLD.
Ik weet niet of de download-kabel heeft serie weerstand of niet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back