ingangsimpedantie voor matching ontwerp

B

Barack

Guest
alleen schematische tekening, hoe kan ik weten precies ingangsimpedantie van de matching circuit.

je nodig hebt om de data sheet controleren, de bias, etc. schatting

bedankt voor uw antwoord, maar kan je vertellen meer details, zoals drowing aangesloten, hoe je de ingangsimpedantie van de matching circuit schatting op basis van datesheet. (IRFR110)

bedankt voor uw antwoord, maar kan je vertellen meer details, zoals drowing aangesloten, hoe je de ingangsimpedantie van de matching circuit schatting op basis van datesheet. (IRFR110)
Als u uw circuit simuleren, kunt u snel zien dan te berekenen ..

het circuit is uit als DC DC converter. de transistor wordt ingeschakeld door de controle-input en impedantie zal variëren. U kunt in-en uitschakelen impedantie van de data sheet.

ja, kan ik de aan en uit impedantie van de datesheet, maar alleen impedantie geen reactantie. hoe kan ik het doen.

het zal alleen maar weerstand, geen reactantie voor de schakelaar.

dit circuit is een onderdeel van de zender. nu wil ik een nieuwe match-circuit ontwerpen. maar ik kan echt niet begrijpen waarom alleen hebben verzet en zonder reactantie. Wat is nu de ingangsimpedantie ik kan gebruiken voor het simuleren?

maar de antenne moet reactantie hebben, want de bron, moet ook conjugaat impedantie, dan kan matching. betekent, C4 en L7 ik moet overwegen als niet simuleren dit circuit?

Is voor RF-vermogensversterker circuit. center frequentie op 8.2MHz. met 1M bandbreedte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back