Infrarood tussen PDA en robot

E

engineeringarobot

Guest
Hallo allemaal,

Sorry als dit niet de juiste plaats om te posten, maar dit is enigszins een embedded systemen vraag.Ik heb een rx1950 Pocket PC van HP, nu heb ik een robot gebouwd met een TFDU6102 zendontvanger.Ik kan echter niet een verbinding maken tussen de PDA en de robot.Eventuele suggesties om de transceiver?Zijn ze zelfs compatibel of moet ik gewoon een andere zendontvanger?Alle suggesties zijn welkom.

Thanks in advance

De Transciever u gebruikt, is een IRDA transciever zo zou moeten werken met Pocket PC.

U heeft geen melding weer u probeerde te IRDA te passen op de robot einde of niet.Als u werkt met het ruwe ir moet u het inrichten van een programma op uw pc pcoket dat kan praten ruwe ir. eerste.

Uitvoering van een IRDA-protocol is een beetje van het werk dus het kan de moeite waard zijn te verkennen ir. RAW als dat voor u werkt

dank je, nu heb ik een robot met een IrDA (i vinden op nokia 8250,8150) transceiver en PocketPC 6365 of MDAI (T-Mobile), maar ik kan niet PDA CONECT met robot gebouwd??
Ik heb aan bekende web-pda robotics.com.please help???

Ik wil converseren Irda ----->>> COM van PDA?Ik kan het gat code van programma van een boek PDArobot?
gelieve raadsman voor mij ...

Hier is een application note voor IrDA naar COM conversie.TFDS4500 nodig gemoduleerde signalen, niet UART signaal rechtstreeks

Ja, ik gebruikte PIC (UART) -> MCP2155 (Modu. .)---> Tfds4500.of COM?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back