Infrarood-data analyseren

C

ctownsend

Guest
Hallo Jongens
Ik probeer te leren hoe IR-communicatie met behulp van enkele IR Remote uitvoering van de controles die ik heb, die niet RC-5.

Is er een programma, hardware, enz. waarmee ik de afstandsbediening op een apparaat punt en de logica display op mijn PC?Ik moet om het tijdstip en de logica patronen in om de broncode die ik gebruik wijzigen.

Ik gebruik de avr410.asm bestand naar de IR-commando's ontvangen en ik wil de bron te wijzigen, zodat andere afstandsbedieningen te bedienen.

Bedankt voor alle hulp.

Hello friend Dit is een mooi project.if u wilt communiceren via infrarood dont concentreren op de IR-sensoren wat u hoeft te doen is om een puls-gemoduleerd signaal genrator maken na dat een verbinding tussen uw IR sesors om them.i denk dat er veel logische hulpmiddelen zijn voor het testen van hun pols gemoduleerde golven.

Probeer dit ik ben zeker dat je zal krijgen als ik een project op de IR van mij is net naar afgelegen object met behulp van IR-signalen er controle heeft uitgevoerd in dezelfde techniek en werkte well.even Ik vond personen u wil om mijn project te kopen

all the best

- Pradeep --

Hoi,

Gewoon een sensor hangen af van een van de input pinnen op de parallelle poort.Gewoon een eenvoudig programma, na de pin laag gaat dan tijd om te hoog, daarna laag, etc etc. Als je kunt zien dat de pulslengten van verschillende sleutels is het meestal vrij gemakkelijk om erachter te komen welke code ze gebruiken, ga dan op uit daar.

Eigenlijk werkt het beste als je gewoon de pin monster.Timing lus, dan proeven van de pin, als het lage print _, als het hoge's afdrukken een *.Pas uw timing totdat u de pols kunt zien breedtes goed genoeg, is het gemakkelijk vanaf daar ..

Alan

Alan69 wrote:

Hoi,Eigenlijk werkt het beste als je gewoon de pin monster.
Timing lus, dan proeven van de pin, als het lage print _, als het hoge's afdrukken een *.
Pas uw timing totdat u de pols kunt zien breedtes goed genoeg, is het gemakkelijk vanaf daar ..Alan

Ik vond een programma dat kunnen anderen te helpen.Bouw de adapter en voer het uit seriële poort van uw PC.
Hier is ook het schema.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back