Informatie over Linux (en de versies) voor beginners

V

veiledcavalier

Guest
elsalam alykom, ik ben nieuw in linux ik weet niet iets over het i just ging naar linux.org weten, maar ik weet niet wat ik zou moeten downloaden. ik lees smthing als Rehat ... doet linux heeft soorten? plz help thanks a lot

wat je wilt doen met Linux? u wilt gebruiken? of? Red Hat Linux is een van de Linux distributies

Hoi, Ja, Red Hat is een distributie voor Linux. Linux heeft vele versies zoals Red Hat, Mandrake, Süße etc. U kunt een van deze te downloaden. Dankzij Shaikh Sarfraz

Een uitstekende gids voor beginers. Ga via de site www.tldp.org , staat voor The Linux Documentation Project. h ** p: / / www.tldp.org / LDP / intro-linux / intro-linux.pdf

Ja, ik wil het gebruiken als een besturingssysteem, zoals Windows. Dit is de nieuwste versie van Linux? zijn ze anders, zoals Windows XP, XP sp2 ....? thanks a lot

Ok, Ik vind dat je de documenten te lezen dat ivar4ever verstrekt. Linux heeft veel verschillende distrobutions, laten we zeggen dat je xp van bedrijf A, xp van bedrijf B, enz. .. Dus afhankelijk van wat je wilt van je distrobution, kies je linux. U kunt zelfs uw eigen linux en noemen het de veiledcavalier-linux De nieuwste distrobutions zijn verkrijgbaar bij de websites van de "bedrijven" die de linux distributie. Net als Mandriva, Fedora Core, Debian, Ubuntu, Kubuntu, Gentoo etc. .. Er zijn ongeveer + -450 officiële linux versies, niet gaan ze allemaal op te noemen.

Hoi, Als je een windows als linux, ik bedoel een goede GUI Linux, dan te proberen Fedora 9 of 10. Dat zijn vrij gelijkaardig aan vensters op het gebied van GUI. Dankzij Shaikh Sarfraz

begin RedHat Linux 9 linux voor dummies etc zijn ook andere paar goede boeken om te beginnen met deze boeken kunnen worden gedownload van flazx.com of ebooksclub.org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back