Informatie over de Wiegand protocol gebruikt in beveiligingssystemen

T

TheBoss

Guest
Heeft iemand enig informatie over de Wiegand protocol gebruikt in beveiligingssystemen? Ik heb gemerkt dat er een paar verschillende implementaties van het protocol, maar ik kan geen informatie vinden op het net. Is er een specificatie beschikbaar, en waar kan ik het vast? Kan iemand me alsjeblieft helpen? Thanx TheBoss: (

Kom op jongens 26-bits Wiegand? 34-bits Wiegand? Heeft er niemand iets over deze protocollen? : Cry: Ik waardeer alle hulp ... TheBoss:?

Hoi, het is een 3 draden (GND, DATA0, DATA1): 0's zijn impulsen op DATA0 lijn 1's zijn impulsen op DATA1 line data bits worden voorafgegaan en fixeerd met pariteit lengte van databits stuk kan variëren 24 tot 40-bits ik heb ergens in het archief mijn zeer oude ASM implementatie voor Atmel (51 kern) als je geïnteresseerd bent ...

Het is een protocol dat wordt gebruikt in "Access Control Systems", die meestal de draadloze versies, de deur lezer leest veroorzaakt elektrisch veld throug de antenne als de kaart in de dekking gebied, is het resultaat terug een aantal dat is het kaartnummer. Card-nummers kan worden geformatteerd in vele formaten, zoals de Wiegand en 35-systeem de Wiegand-26-als een voorbeeld splitst de 26 bits in twee groepen van 13 bits de eerste groep wordt gebruikt als een groep id die alle gebruikers binnen een corporate aandeel, de andere specifieke gebruiker is

Hoi, Ik ben op zoek naar een Wiegand lezer met een microchip micocontroller interface, was ik het lezen van de berichten, maar ik kan nog steeds niet krijgen, in datao krijg ik de '0 'en gegevens1 de '1', heeft iemand een timimg diagram om te begrijpen hoe het te lezen? heel erg bedankt Javier

Hi U niet nodig om de timing digrame zien, kun je de gebruikte onderbrekingen basis, indien u met behulp van de PIC16F84 kunt u de PORTB 04:07 gebruikt als input en instelling als onderbrekingen basis-poort. veel succes

iam gebruik van Weigand-protocol voor toegang tot kaartlezers, kan iemand mij helpen wat is de maximale lengte shuold sluit ik mijn controller uit de buurt van reader.i hebt aangesloten op ongeveer 20 m afstand tussen de controller en lezer, en gebruikt schakelen voeding voor de supply.iam het krijgen van een verkeerde gegevens toen ik tonen een geconfigureerd data.plz help me guys.

Hi Anilz een schakelende voeding wordt niet aanbevolen, probeer dan een lineaire beschikbare aanbod van [url = http://www.smartrdistribution.com] Smart R Distributie - Slimme producten voor Smart Buildings [/url], zoals de SR1-PSU- 121A. Je moet je een afstand van 150m met 22 awg grote kabel, afgeschermde kabel aanbevolen. Ik hoop dat dit helpt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back