info.

H

harry_madaan

Guest
anybdy kan mij vertellen wat is circuit pad (CUP).

Eigenlijk wil ik de goede richtlijnen om te zetten nonCUP een circuit in CUP.

Harry

Er is niet veel ik kan toevoegen, behalve CUP is (circuit PAD) een circuit net onder de I / O
bondpad.

Bondpad is een manier om toegang tot de chip in het circuit.Als het wordt gestort, kan stress de wijziging van de kenmerken van een circuit eronder.Over een periode van tijd (ongeveer 6 maanden) van de FAB zal het meer roboust dat u kunt beginnen met het opzetten circuits.Maar ook heel voorzichtig zijn.Als u zich niet aan de DRC regels precies voor de Vias en metalen lagen onder bondpad, het circuit zal waarschijnlijk niet werken in betrouwbare manier.

Srivats

Ik geloof dat er is beperkte vorm van het circuit die kunnen worden aangeboden in het kader pad, meestal de uitgang van de bestuurder en ESD diodes, aangezien de mechanische spanning kan een apparaat af aan het kenmerk van en het is zeer moeilijk te voorspellen circuit met gedrag / zonder stress, zodat we beter gezegd grote drivers en diodes kader om problemen te voorkomen-un noodzakelijk.

Hoi,

Circuit het kader van het pad (CUP) betekent in wezen hetzelfde als het klinkt, vooral gedaan om de ruimte op te slaan in DSM processen meestal de drivers en ESD-bescherming structuren zijn geplaatst onder het kussen.Maar de bondpad moet kunnen omgaan met de stress op hetzelfde moment, zodat er speciale structuren van de via stages gedaan in groeperingen en gestapeld om de aanpak van stress onder de bondpad, sommige gieterijen noemen het 'koperlijn via ondersteunende structuren' clvs structuren die zijn toegevoegd aan de aanpak van stress mechanisch.In geometrieën 45nm als de hele logica esd drivers etc allemaal onder de bondpad ... in wezen het gehele pad is het bondpad in zijn geheel!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back