Info voor een AC servo motor controller

K

kieennx

Guest
Hallo allemaal, ik probeer een AC servo motor controller te ontwerpen, maar mijn ervaring over dit gebied is bijna nul. Kan iemand mij wat informatie over: - architectuur van servo motoren (AC / DC). - Methode om ze te rijden. - Speciale μPs of μCs die gewoonlijk worden gebruikt in deze systeem. - Sample ontwerpen, application notes, in de handleiding ... Alle informatie wordt op prijs gesteld. Met vriendelijke groet, Kieennx. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 20 minuten: [/color] [/size] Geef links indien mogelijk. Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Kieennx.

AC servomotoren zijn in feite AC machines, maar het ondersteunen extreme max. stromingen, belastingen, en snelheid. Met een hogere max. huidige de versnelling hoger is (kan starten en stoppen veel sneller). Zou kunnen hebben verschillende constructies, zoals borstelloze DC machines, wanneer in plaats van het hebben van een DC-machines waar de stroom wordt omgekeerd door de brashes, doe je dat door het hebben van externe schakeling, wat betekent dat in feite, dat u levert wisselstroom in feite. Dan kunt u AC-motoren met een fase of met 3-fase. Ik heb gewerkt met DC-motoren in dat geval heb je 4 kwadrant chopper of omvormers in het geval van AC-motoren. In beide gevallen moet je IGBT transistoren, een soort combinatie van bipolaire transistoren en MOSFET (hoge input inpedance, maar high throughput stroom). Unforetunatly, heb ik geen pdf documenten of link. Maar probeer met google:. D

Hallo Belsugului, Bedankt voor je gids al is het basic. Kan iemand me helpen meer in detail in deze rubriek? Met vriendelijke groet, Kieennx.

IR heeft de speciale IC aan op de AC servo controle werk te doen. Ze hebben ook een goede IGBT / MOSFET driver, en de IGBT stellen. Probeer de website www.irf.com Good luck TR2000: D

hoe kan een Sevo draaien in 360 digree please help me! ik kan niet herstellen van de Sevo hardware. Elke techniek in de programmering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back