Info over Lange koppeling?

S

StoppTidigare

Guest
Hi all, ik heb wat informatie over hoe u een Lange-koppeling met versterkers gebruiken.

Ik weet dat een koppeling Lange is een apparaat voor de poort, 1 input-poort en een geïsoleerde en twee havens waar de macht even is opgesplitst.

De oefening voor mij is "de bouw van een evenwichtige versterker met dezelfde transistor als in oefening ..."

Dat verwart me, want hoe kan ik een evenwichtige versterker te maken met slechts een transistor?

Ik denk dat de leraar gebruikt het woord "evenwichtige" op de verkeerde manier.
Ik denk dat hij bedoelde dat de bevoegdheid tot twee transistors moet gelijk zijn (symmetrisch).Power is even opgesplitst elke transistor en gecombineerd aan de uitgang.

Ben ik verkeerd of is het een andere manier om de Lange-koppeling te gebruiken?

Met vriendelijke groeten,
StoppTidigare

Voor mijn mening, je leraar betekenen "gebruiken veel trasistor u nodig whit het hetzelfde deel / NUMBER"

Hi StoppTidigare,

Ik had dezelfde mening als wat je denkt.Van de oefening onder vermelding van "" de bouw van een evenwichtige versterker met dezelfde transistor ... ", zou ik het begrijpen als de i / p macht om de twee versterkers evenwichtig moet zijn.

Hoi,

Hier is een link naar een voorbeeld van een evenwichtige versterker met behulp van een Lange koppeling:

hxxp: / / www.xpedion.com / pdf_files / SATCOM.pdf

Rgds, Al

Ik denk dat de betekenis van uw leren is dat de transistors gebruikt u dezelfde prestaties

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back