Inductor krijgt me puzzelen in mijn Microstrip versterker ontwerp!

E

electronicman

Guest
Hoi, ik ontwierp een gedistribueerde versterker met behulp van ADS voor Agilent GaAs FET transistor met een aantal specifieke S-parameters voor een winst equales 13dB.When Ik heb de simulatie alles in orde was en toen ik planned.But voeg ik een (net van mijn zelf) extra ding om mijn ontwerp dat is een spoel in de eindtrap dan plotseling de winst toe tot 17dB (ik deze waarde toe te voegen door trial and error-methode). Mijn vraag is wat de shunt inductor deed met mijn versterker in de echte?. Echt ik niet kan rechtvaardigen zetten de spoel om de winst te verhogen, terwijl mijn spoel reactantie bij mijn centrale frequentie is 0,08 ohm wat betekent dit een aarddraad. Mijn versterker bestaat uit Foure microstrip lijnen twee in de input en de anderen in de output voor het matchen van purpose.The extra spoel wordt over een kam geschoren elementen

Het maakt niet uit of de reactantie van de spoel klein is, indien op deze wijze de schakeling bepaalt de beste overeenkomst uitgang voor het hoogste rendement. De isolatie van de versterker (S12) speelt een belangrijke rol verkrijgen van de juiste gain het wijzigen van de uitgang wedstrijd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back