Inchworm ICD2 gebruikers please!

P

Picstudent

Guest
Hoi,

Ik bouwde een Inchworm ICD2 met behulp van de schema's en hex gepost in dit forum.

Het werkt niet.

Ik zal beschrijven.

877A draaien - als ik het krijgen van een 5ms (bijna) schildknaap golf in de CTS pin van zijn seriële uitgang.(ICD verzoekende MPLAB "Clear To Send", nietwaar?)

seriële communicatie delen ok zoals ik heb gecontroleerd transmition en ontvangst met mijn eigen seriële poort PROGRAMMA'S - TX en RX OK

Mijn computer seriële poort ok, want mijn originele Microchip ICD werkt perfect
op de seriële-en USB-modus

Als ik dit ICD verbinding maken via een seriële poort sniffer PROGRAMMA'S, zowel gedraagt zich hetzelfde.

Maar MPLAB toont nooit symptoom van een dergelijk apparaat in de seriële poort!

"Connect failed"

Wat te doen?

Ik gebruik MPLAB 7.4 en firmware op 877A

Iedereen die dit Inchworm geef de bevestigde schema's en hex-bestand kunt u gedaan.Bedankt voor het lezen

picstudent

Probeer dit.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik hoop het.Ik denk dat dit hetzelfde was als op draad ElectroTech.De firmware met OS vast die ene.

blueroomelectronics wrote:

Ik hoop het.
Ik denk dat dit hetzelfde was als op draad ElectroTech.
De firmware met OS vast die ene.

@ picstudent: Waarom ga je niet proberen te vervangen met 1% weerstanden en zien of het werkt?

Dat is het enige probleem dat u naar rechts kijkt?

En heeft u zeggen dat de Inchworm gedraagt zich precies zoals de ICD2 van Microchip?

vsmGuy wrote:En heeft u zeggen dat de Inchworm gedraagt zich precies zoals de ICD2 van Microchip?

Naast geen output buffers (eenvoudig op te bouwen en het oplossen van problemen, lage kosten) en het ontbreken van USB op de klassieke Inchworm (de Inchworm kan worden opgewaardeerd met Unicorn op een supersnelle USB-ICD2 kloon)

Het is zo simpel als een ICD2 kan worden en geen speciale voeding nodig hebben.Wat 3.3V je echt moet hebben een soort van buffer logica.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back