P
Picstudent
Guest
Hoi,
Ik bouwde een Inchworm ICD2 met behulp van de schema's en hex gepost in dit forum.
Het werkt niet.
Ik zal beschrijven.
877A draaien - als ik het krijgen van een 5ms (bijna) schildknaap golf in de CTS pin van zijn seriële uitgang.(ICD verzoekende MPLAB "Clear To Send", nietwaar?)
seriële communicatie delen ok zoals ik heb gecontroleerd transmition en ontvangst met mijn eigen seriële poort PROGRAMMA'S - TX en RX OK
Mijn computer seriële poort ok, want mijn originele Microchip ICD werkt perfect
op de seriële-en USB-modus
Als ik dit ICD verbinding maken via een seriële poort sniffer PROGRAMMA'S, zowel gedraagt zich hetzelfde.
Maar MPLAB toont nooit symptoom van een dergelijk apparaat in de seriële poort!
"Connect failed"
Wat te doen?
Ik gebruik MPLAB 7.4 en firmware op 877A
Iedereen die dit Inchworm geef de bevestigde schema's en hex-bestand kunt u gedaan.Bedankt voor het lezen
picstudent
Ik bouwde een Inchworm ICD2 met behulp van de schema's en hex gepost in dit forum.
Het werkt niet.
Ik zal beschrijven.
877A draaien - als ik het krijgen van een 5ms (bijna) schildknaap golf in de CTS pin van zijn seriële uitgang.(ICD verzoekende MPLAB "Clear To Send", nietwaar?)
seriële communicatie delen ok zoals ik heb gecontroleerd transmition en ontvangst met mijn eigen seriële poort PROGRAMMA'S - TX en RX OK
Mijn computer seriële poort ok, want mijn originele Microchip ICD werkt perfect
op de seriële-en USB-modus
Als ik dit ICD verbinding maken via een seriële poort sniffer PROGRAMMA'S, zowel gedraagt zich hetzelfde.
Maar MPLAB toont nooit symptoom van een dergelijk apparaat in de seriële poort!
"Connect failed"
Wat te doen?
Ik gebruik MPLAB 7.4 en firmware op 877A
Iedereen die dit Inchworm geef de bevestigde schema's en hex-bestand kunt u gedaan.Bedankt voor het lezen
picstudent