ina111 in PSpice

G

gandradep

Guest
Hi everybody

im proberen om een aantal actieve sondes spanning met behulp van de ina 111 vanaf Burr-Brown,
Ik heb al de bestanden downloaden
burr_brn.lib en
burr_brn.olb en opslaan in

C: \ Program Files \ OrCAD_Demo \ Capture \ Bibliotheek \ PSpice
maar toen im proberen gesimuleerde deze fout verschijnt

ERROR - Subcircuit INA111/BB gebruikt door X_U6 is undefined

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
bedankt

[/ img]

Ik denk, PSpice behoeften - in aanvulling op de lib-bestand - een symbool bestand (*. SLB) om te kunnen op het deel plaats op het scherm.
U ziet, het niet voldoende is om te downloaden alleen het model beschrijvingen.Echter, deze beperkingen, uiteraard alleen van toepassing op de evaluatie versie.
Ik neem aan, u werkt met deze beperkte versie, niet?

U moet wijzen op de modellen in de simulatie-instellingen, onder de bestanden tabblad Configuratie.

Klik op bibliotheken, dan bladeren naar waar burr_brn.lib het is en toe te voegen aan het ontwerp.

bedankt voor de antwoorden,
im werken met PSpice voor studenten de demo-versie, is het mogelijk om meer bibliotheken gebruiken dat degene die bij het downloaden?
Ik begreep niet helemaal uw antwoord max0412 kunt u het mij uitleggen, want ik ben soort van beginner met het programma.
nogmaals bedankt

Zoals ik al heb gezegd, moet je twee soorten van bibliotheken te worden opgenomen in het programma:
1.) Model bibliotheek *. lib met elektrische omschrijving van het onderdeel
2.) Delen bibliotheek *. slb (voor SCHEMATICS entry) of *. OLB (voor CAPTURE entry),

Op dit moment, ik ben niet in een positie om de gehele procedure beschrijven hier, want het is niet zo eenvoudig, maar zal ik mijn bestanden op als ik een overeenkomstige procedure voor u te vinden.Toegevoegd na 43 minuten:
Hallo gandradep.
Bekijk de volgende informatie:Er is een speciale editie van een simulatie programma genaamd TINA gepubliceerd van Texas Instruments (TI), die gratis kunnen worden gedownload en die bevat onder andere delen ook de INA 111.
Daarom, mijn advies: Schakel van PSpice aan Tina.Succes.

Ik downloadde deze twee bestanden
burr_brn.lib
burr_brn.olb

Tina dit programma dat u mij aanbevelen is vergelijkbaar met de operatie PSpice?

Dit programma is ook gebaseerd op het SPICE kernel - zoals de meeste van de programma's commercieel beschikbaar.Is echter schematische invoer anders, maar meer of minder selfexplaining.Het is echt niet moeilijk te bedienen.Het is zo goed als elke andere simulatie pakket incl..PSpice.

gandrap
then click the "configuration files tab"
then click libraries
under category.

Wanneer u een nieuwe simulatie u gebruik maken van box.Go de simulatie dialoogvenster om "bewerken simulatie-instellingen"
klik op de "configuratiebestanden tabblad"
klik bibliotheken
onder categorie.

.

"Blader naar waar u de burr_brn.lib selecteren en bovenaan" toe te voegen aan het ontwerp. "Klik op Toepassen.Sorry dat ik had haast gisteren ochtend.Misschien wilt u het boek te krijgen "Complete PCB Design gebruiken OrCAD Capture en Lay-out"

OrCAD lay-out is discountinied maar het heeft veel nuttige info.

heres is een rapidshare link.Code:

http://rapidshare.com/files/61877766/Complete.PCB.Design.Using.OrCad.Capture.and.Layout.Apr.2007.rar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back