Importeren van bestanden in Cadstar 12,1 Express

L

lhavens

Guest
Kan mutliple-bestanden worden geïmporteerd Cadstar 12,1 Express? Ik heb een plank schets, en ik ben op zoek naar een rebel es LED-bestand te importeren ook. Ik wil dat het een deel van de raad van bestuur worden ..... Elke suggestie? Ik ben het raken van een muur, ik probeerde om ze te combineren in soldworks, maar het werkt niet goed met de lagen. De newbie, Lee

Je kan alleen maar een bord overzicht in Cadstar. Dus zolang u niet de pin / deel telling van Cadstar Express dan kunt u deze kopiëren / plakken andere ontwerpen in een ontwerp. Ik stel voor het dupliceren van de raad van bestuur schetsen als een figuur eerste.

oke dus mijn volgende vraag is, kunnen lagen worden geïmporteerd? zowel op een bord overzicht of een onderdeel?

Kunt u verduidelijken wat u umporting in de raad van bestuur? Wat lagen heeft u nodig? extra op de standaard lagen al aanwezig, en wat het gebruik zijn ze voor. Als je probeert aan componenten imort van Solidworks de youd beter met de IDF, zo niet moet je een tekening van de raad van bestuur omtrek en de component posities maken, opslaan dit als een DXF en gebruik dit op het bord schetsen importeren als een plank overzicht . De component posities zal moeten worden geïmporteerd als de cijfers op een document laag, dan gebruikt om componenten te lokaliseren die je zou moeten handmatig plaats van de Cadstar bibliotheek. Lange adem, dat is de reden waarom de Smart gebruik maken van een IDF-interface:).

Simpel gezegd, nee kun je niet importeren lagen. Echter, als een component die u importeert maakt gebruik van lagen nog niet aanwezig is in het ontwerp dan wordt u gevraagd om ze toe te voegen of een bestaande laag selecteren. Bijvoorbeeld, hebt u mogelijk een laag met de naam "top zeefdruk" - als het importeren van een component die "top zijde" (dezelfde laag in de werkelijkheid - alleen anders genoemd) maakt gebruik van je kan toevoegen (niet een goed idee - krijgt verwarrend) of kiezen voor "top zeefdruk" te gebruiken voor iets dat zich op "top zijde" in de geïmporteerde component.

Oke hier is de volgende vraag, ik bedacht een manier om de geïmporteerde map te vereenvoudigen. Het volgende probleem dat ik heb is het creëren van Thermal Via, die werkt met een koperen pad. Een advies? Ik weet dat ik aan lagen toe te voegen, maar im niet zeker hoe u de pads aan de slag met de koper. Zij is van mening dat het een ontwerp fout. dank u, Lee

Lee, bent u alleen met behulp van uitdrukkelijke of gebruikt u lite? Wat zijn precies probeer je de thermische gebruiken via voor? Probeer deze blog post. [Url = http://cadstar.blogspot.com/2010/11/having-trouble-with-components-with.html] Gezien Cadstar:.? Problemen met componenten met thermische vias in heatsink kussens [/url] In feite Lees het hele blog & abonneren - is het misschien aan te moedigen meer te lol worden geplaatst

Dat was erg nuttig. Dank u. Ironisch genoeg hoewel mijn baas zeggen dat ik moet OrCAD nu leren, Hij denkt dat we zullen dat gebruiken. Zoals ze zeggen "Terug naar de tekentafel". Heel erg bedankt voor al uw hulp. Ik weet zeker dat alles wat je me geholpen zal alleen de overstap iets minder pijnlijk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back