Implementeert ADC in een DSO, moet filter voor ADC?

S

shteo83

Guest
Ik ga naar-ADC-apparaat, TCL5540INS gebruik met sample-frequentie tot 40MSPS in mijn oscilloscoop project.Is het mogelijk negeer ik het filter apparaat voordat de ADC?Kan iemand mij een idee of opmerking?dringend, 10s

shteo83 wrote:

Ik ga naar-ADC-apparaat, TCL5540INS gebruik met sample-frequentie tot 40MSPS in mijn oscilloscoop project.
Is het mogelijk negeer ik het filter apparaat voordat de ADC?
Kan iemand mij een idee of opmerking?
dringend, 10s

Mag ik weten wat de normale frequentie zal worden betreden de ADC als we de spanning meten?IS het vey hoog of laag?Want voor de Nyquist frequentie is ongeveer 20Mhz indien het monster frequecy is 40MSPS, dus als ADC vangen het signaal met een frequentie lager dan 20Mhz, zal de aliasing nog gebeuren?

shteo83 wrote:

Mag ik weten wat de normale frequentie zal worden betreden de ADC als we de spanning meten?
IS het vey hoog of laag?
Want voor de Nyquist frequentie is ongeveer 20Mhz indien het monster frequecy is 40MSPS, dus als ADC vangen het signaal met een frequentie lager dan 20Mhz, zal de aliasing nog gebeuren?

als mijn ADC analoge InOut bandbreedte is 75MHz ..Als ik de functie generator voor het testen van mijn ADC.Als ik de AC-signaal leveren met een frequentie alleen voor enkele kHz, in dit geval kan gemaakt aliasing aan mijn ADC-uitgang.Mijn ADC Sample frequentie is 40MSPS.Omdat mijn project vervaldag is om de hoek, dus ik probeer wat hardware gedeelte overslaan indien doens't effect te veel naar mijn ADC output.Want als de doorlaat door het filter, zal de amplitude of de spanning te verminderen rite?Dus ik moet nog een apparaat dat is voorversterker circuit met mijn ADC-uitgang.Ik dun hav extra tijd om reseach doen op het ady.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back