implementatie van software in FPGA, Xilinx

V

vortexsny

Guest
Ik ben nieuw op digitale logica / Design.

Ik wil de uitvoering van een klein stukje software geschreven in Java in de hardware chip, met behulp van boord van de Xilinx Spartan's.

Iedereen kan mij wijzen in de richting van het verkrijgen van de juiste informatie over dit onderwerp.Ik weet niet eens wat te zoeken.Uiteindelijk heb ik hier.Zijn er bijzonder voorbeeld van mensen dat doen?

bedankt

vortexsny wrote:

Ik ben nieuw op digitale logica / Design.Ik wil de uitvoering van een klein stukje software geschreven in Java in de hardware chip, met behulp van boord van de Xilinx Spartan's.Iedereen kan mij wijzen in de richting van het verkrijgen van de juiste informatie over dit onderwerp.
Ik weet niet eens wat te zoeken.
Uiteindelijk heb ik hier.
Zijn er bijzonder voorbeeld van mensen dat doen?bedankt

hi, moet u de software compileren in een FPGA die processoren ondersteunt, ik denk spartan ondersteunt zachte processor genaamd MicroBlaze (niet zeker van wel).paar andere FPGA's zoals Virtex-II, Virtex-II Pro en Virtex-4 ondersteuning van gezinnen powerpc (harde IP) en MicroBlaze (zacht IP).

als je wilt zowel software als hardware te voeren, je ll behoefte aan een software genaamd Xilinx platform Studio (XPS), die wordt geleverd met Embedded Development Kit (EDK).Indien u meer informatie wilt over deze, bezoek deze link.

http://www.xilinx.com/xlnx/xweb/xil_tx_display.jsp?sGlobalNavPick=&sSecondaryNavPick=&category=&iLanguageID=1&multPartNum=1&sTechX_ID=rg_cust_periph

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back