impedantie transformator en geluid versterker

A

alunaro

Guest
Hoi

Ik heb een aantal derde deel circuit te maken wat lampen dansen met geluid, maar meestal niet werkt.Dus ik heb geprobeerd te maken, maar ik heb een probleem met de impedantie transformet de Circuito hechten aan mi Hi-Fi versterker.Zij hebben 50 50 W RMS uitgangsvermogen met 6 OMH impedantie, en ik gebruik een 6-2k ohm impedantie transformator, maar de output Voltaje in het middelbaar is tooooo hoog (als versterker uitgangen 35V, de impedantie transformator uitgang van 350 V of meer).

Ik zou graag willen weten hoe de juiste impedantie ik nodig om het circuit hechten aan mijn HI-FI sound versterker, of en hoe de Voltaje damagin verminderen zonder de versterker (uiteraard berekenen!).Ik vond geen informatie over het in internet, elektronische en mijn kennis is niet genoeg voor het xD

Alle hulp zal goed zijn!

thaks!

Voer de transformator de andere kant op zodat het stappen de spanning naar beneden.Om verdere vermindering van de transformator uitgangsspanning, gebruik een weerstand divider.U wilt de kraan over de versterker uitgang om een hoge impedantie zodat het niet afval macht.

Ik ga ervan uit dat u de audio gebruikt om de lamp chauffeurs trekker.

Ja het is aan de controle van de lampen met de muziek.
waar ik moet verbinden de Voltaje divider?Bij primaire of secundaire spoel?Primair is aangesloten op de HIFI-systeem, en ondergeschikt zijn aan de controle circtuit van de lampen.

Ik undestand hoe een Voltaje transformator werkt, maar impedantie een ...Ik kan niet begrijpen helemaal.Nou ..Het is een half time Proyect ..echt dat soort proyects dat men doet vormen een Mounth naar andere xDD A Neverending Proyect ..hehe

Bedankt.CU

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back