Image to video stream

D

DaveAtAxon

Guest
Hallo allemaal, Ik heb een applicatie ontworpen in een FPGA.Ik heb een CPU en een Video Capture controller.Dit legt beelden naar het geheugen en is snel genoeg om dit te doen bijna in real time.Ik kan leven met ongeveer 12 frames per seconde in werkelijkheid met dit ontwerp.

Wat ik zoek is een manier voor het coderen van de beelden naar een bestand als een video-stream voor afspelen op een computer, PC of Mac, enz. De afbeeldingen worden weergegeven op het geheugen en gecomprimeerd als JPG.Alleen de laatste 20 minuten worden opgeslagen.Na een gebeurtenis, de gehele 20 minuten of minder zal worden opgeslagen op een video bestand op een compact flash drive.Dit is het gedeelte ben ik met moeite vinden.

Ik keek rond en vond een aantal FPGA IP om dit te doen, maar de kosten zijn gewoon weg te prohibitieve voor mijn project.Ik ben slechts een klein ontwerp huis met mezelf als enige ontwerper dus ik moet een manier vinden om dit te doen tegen een lagere kostprijs.Ik heb een aantal C-code voor AVI, maar dit is al geschreven voor de PC en ik was op zoek naar iets, maar een meer generieke.

Alle hulp welkom.

Groeten
Dave ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back