Ik zal externe spanning voor GPS-apparaat nodig heeft na interfacing?

A

asic1984

Guest
hi voor die excperience met interfacing met gps, ik heb de eTrex garmin toestel heb ik nodig om externe spanningen aan het gps-eenheid, in de wetenschap dat het al batterijen, om te kunnen de RS232 te gebruiken (doe de rs232 behoeften externe voeding dan de batterijen van de gps) bedankt voor hulp

Als u de GPS voor korte tijd te gebruiken, zullen de batterijen sterk genoeg is, maar als je wilt om het te lopen voor lange tijd, dan een betere optie is het gebruik van een externe voedingsbron. Wat de "RS-232" interface betreft, rekening mee dat de meeste GPS toestellen (inclusief Garmin) werkt alleen 0-5V wat in feite niets met "true" RS-232 niveaus. Maar omdat voor huishoudelijk op verzoeken dit niveau 0-5V, dat wil zeggen was gemakkelijker te genereren meeste hedendaagse PC, laptops, etc. deze apparaten lezen .. En om die reden (geen goede RS-232 driver) hoeft u geen externe voeding .. Groeten, IanP

hi thanks teveel IanP u bent een echte steun te horen kocht ik de kabel die de gps aansluiten op pc ... als ik de output te meten van het zendsignaal op pc vond ik het bereik tussen -4,5 en 1,5 spanning ... de negatieve is ok ... maar het positieve bereik is klein als wat ik denk is dat normaal ook, ik moet weten waarom er zo power pin van de gps om de kabel ... is het in-of uitgang dankzij teveel voor hulp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back