Ik wil oscillator bereik maken van 500MHZ tot 2GHZ? Help me!

B

bt87

Guest
Ik wil oscillator bereik maken van 500MHZ tot 2GHZ?oscillator die je voor me???
Colpitts, Clapp of Hartley
en waarom je dit voorstellen??
vertel me dat ik moet weten?

Het is zeer moeilijk om een oscillator te realiseren met 1,5 GHz bandbreedte.
Colpitts of simular kan een goede choiche, een gemeenschappelijke basis BJT met de resonator in base ...

mwmmboy wrote:

Het is zeer moeilijk om een oscillator te realiseren met 1,5 GHz bandbreedte.

Colpitts of simular kan een goede choiche, een gemeenschappelijke basis BJT met de resonator in base ...

Dit is een voorbeeld Colpitts VCO
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik denk dat het verschil VCO kan een goede choice.But te wijten aan een aantal beperkingen fase zoals lawaai, temperatuur effecten, trekken enz. Dit oscillator gebruikt met discreet componenten kan een beetje gevoelig voor praktische doeleinden ..
Maar het is mogelijk ..

Probeer dit zijn een 860MHz - 950MHz OSC Tank met Integrated Circuit.Zijn de MAXIM 2623

http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/2061Toegevoegd na 3 minuten:Ook Zelfs ik geprobeerd om dat te doen Wideband VCO en uit mijn ervaring kan ik u zeggen de beste manier is om twee Wideband VCOs nemen en deze te zetten door middel van een mixer en filter de output.Anders als u liever minder werk dat je kon krijgen een Mini Circuits Designer Kit KPOS1 , die lage fase ruis Osc heeft van 25Mhz tot 1Ghz, hebben zij hogere frequenties ook graag de 2GHz range.But let wel het is 13 VCOs

bt87 wrote:

Ik wil oscillator bereik maken van 500MHZ tot 2GHZ?
oscillator die je voor me???

Colpitts, Clapp of Hartley

en waarom je dit voorstellen??

vertel me dat ik moet weten?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back