Ik wil Low pass filter op UHF (<300MHz) pleeeese doden

• Thread starter leilarazavi2000
  • Start date
L

leilarazavi2000

Guest
Hi all

sorry over mijn slechte Engels

Ik wil een circuit voor geen UHF-pass filter.voor RF-antenne-tv

Het moet laten passeren VHF-L en VHF-H met een hoge kwaliteit en niet in staat te stellen UHF passeren

dank u voor uw antwoord
Last edited by leilarazavi2000 op 08 dec 2006 15:08; bewerkten in totaal 1 keer

Het lijkt alsof een low pass filter zal werken.U moet de volgende informatie bevatten:

bronimpedantie
belastingsimpedantie
frequentiebereik in MHz die zullen worden doorgegeven
frequentiebereik dat zal worden verzwakt
het bedrag van de verzwakking in de verzwakte frequentiebereik.

gebruik van een VHF-antenne

en je gewoon een probleem

als een goed ontworpen n gevoed antenne zal dit werk voor u

zolang u gebruik maken van een balun of een evenwichtige feeder

er zijn een hotel en ze willen de inhoud van het kanaal controle.

Er zijn 2 groep van kamers, zijn enkele kamers mogen kijken VHF en enkele kamers mogen VHF en UHF kijken.

de toegestane ruimte kan worden gewijzigd, kan een dag worden 40% van de toegestane kamers en een dag kan 80% van de toegestane kamers.

Hotel Central ANT.voor alle ruimte.(Elke kamer heeft 1 coax Cabel)

Ik wil het bouwen van een circuit dat:

1 - wanneer circuit actief is, de gebruiker van de ruimte niet in staat om UHF kijken (alleen kunt bekijken VHF)

2 - wanneer circuit niet actief is, kan de gebruiker zien VHF en UHF-kanalen.

bedankt

Een 5e Om low pass filter zal het werk doen, maar je moet opgeven welke tv of channelization norm is in gebruik in uw land beter antwoord te krijgen.S kanalen die gebruikt worden in dit hotel?

leilarazavi2000 wrote:

er zijn een hotel en ze willen de inhoud van het kanaal controle.Er zijn 2 groep van kamers, zijn enkele kamers mogen kijken VHF en enkele kamers mogen VHF en UHF kijken.de toegestane ruimte kan worden gewijzigd, kan een dag worden 40% van de toegestane kamers en een dag kan 80% van de toegestane kamers.Hotel Central ANT.
voor alle ruimte.
(Elke kamer heeft 1 coax Cabel)Ik wil het bouwen van een circuit dat:1 - wanneer circuit actief is, de gebruiker van de ruimte niet in staat om UHF kijken (alleen kunt bekijken VHF)2 - wanneer circuit niet actief is, kan de gebruiker zien VHF en UHF-kanalen.bedankt

[/ quote]

Je hebt een simpele low pass filter met een of twee Varactor diode.Wanneer Varactor capaciteit hoog is, zal het filter dood de UHF en de arme klanten niet in staat zijn om de p * ORN films zien ...[/ quote]

Ja ... je gelijk, maar dit is niet voor p * ORN films.

Ik moet low pass filter te doden UHF-band.<300 MHz

wie kan mij het circuit voor deze low pass filter?

U kunt filteren software-oplossingen te ontwerpen low-pass filters. (Search google)

U moet Helical low pass filter vorm op die frequentie die wordt gecontroleerd door PIN-dioden afgelegen huidige ..

BigBoss wrote:

U moet Helical low pass filter vorm op die frequentie die wordt gecontroleerd door PIN-dioden afgelegen huidige ..

@ leilarazavi2000

kunt u gratis, maar nog steeds goed filter design software hier:

http://tonnesoftware.com/

Vooral krijg bevriend met Elsie, SVCfilter en Helical.

Wanneer u de low pass filter dat signalen blokkeert bovenstaande 300MHz kunt u gebruik maken van een pin diode als schakelaar BigBoss aangegeven, zie deze link op pin diodes:

http://www.microsemi.com/literature/pinhandbook.pdf

en verwijzen voornamelijk naar Vijgen 2.6 en 2.7 en natuurlijk heb je combineren de filters en de diodes in een gemeenschappelijke bijpassende circuit voor 75 Ohm impedantie.

for either band, see this link:

Als u het gevoel dat met behulp van een dubbele versterker apart geoptimaliseerd voor VHF en UHF-banden in een geïntegreerd circuit vorm met ingebouwde schakelaar

voor een band, zie deze link:

http://www.vishay.com/docs/85171/85171.pdf een data sheet voor TSDF12830YS Vishay's.Met deze versterker kunt u compenseren voor een grotere inbrengen verlies te wijten aan uw filters en kabels.

Rgds, unkarc

HEBU wrote:BigBoss wrote:

HEBU wrote:Mag ik hoop gegooid LC-circuit op PCB?
Doe de printplaat te traceren van invloed op de frequentie

antwoord?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back