Ik wil het ontwerpen van een SAR-ADC kan iemand wat advies geven ~ ~ ~

C

chungming

Guest
Ik ben niet bekend met SAR-ADC
Kan somone geven me wat advies
Mijn spec is DC tot 1K Hz bandbreedte over 12bits en een laag stroomverbruik.
kan iemand mij een aantal adviezen
dankzij ~~~!!

Probeer de stelregel website voor SAR bijdragen inzake het toegangsdeficit.Ze hebben zeer goede informatie daar.Het volgende is de hyperlink

http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1080

Architectuur gebruik van de condensator array (opladen herverdeling).Zorg voor vergelijkingslocatie's resoltion en de match van condensator arry).de 12BIT
de resolutie is niet eenvoudig.

Een ,25 Lm 12-bits ADC SAR papier.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

De vergelijking wordt gebruik gemaakt van twee of drie podium met condensator paar sluit de vergrendeling.de eerste
van de winst niet hoog gebruik van de doide aansluiten laden om de nolinear fout.
Ten tweede: de condensator nolinear indien u gebruik condensator array (opladen herverdeling).

Ik ben het eens met jerryzhao.

Boeken iedereen vertellen hoe goed is condensator array voor heffingscategorie herverdeling.

Ik zou zeggen laten we wachten tot u het afstemmen van de metaallaag L x W in Cadence Virtuoso en vergelijken toegevoegd nadat u de CMOS-proces fout (meestal 10%) in het MIM condensator, en de lekkage gemeten vermogen als gevolg van parasitaire, zult u panick .

Voor SAR meer dan 8-bits, probeer dan niet te gebruiken condensator array.
Gebruik de weerstand-ladder met een lage weerstand verhouding.
Zie Ken Martin's boek dat vertelt over opnieuw regelen weerstanden te verminderen weerstand verhouding.
Op deze manier kunt u voorkomen met behulp van hoge weerstand waarden, nog steeds reaonably goede matching dat biedt lagere lekstroom.

Als je wilt, ik herinner me Boser professor en zijn studenten van UC-Berkeley publiceerde een document over Smart Dust SAR in Journal Solid-State Circuits 2005 meiHet is een goede papieren te verwijzen.

pfd001 schreef:

Beste Skyhigh, kunt u me de tilte van de SAR-papier?

Deze paper gaat over een 12BIT SAR ADC.Maar het niet zeggen dat de details van de condensator array.alleen voor uw informatie.
Ik denk dat wanneer het ontwerp van de hoge resolutie SAR ADC moet de zorg nolinear van de condensator.
Als iemand over de gegevens van de nolinear van condensator array gelieve aandeel.Bedankt.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

kijk dan op het proces om de mathing factor tussen de cellen.anders kunt u geen 12-bits precisie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back