Ik wil een laptop te kopen gelieve te helpen!

D

dozy_walia

Guest
Ik wil kopen een laptop met UNIX, Linux voor mijn werk op CADANS en met Windows XP voor mijn werk op XILLINX ISE.

Welke configuratie heb ik nodig?
Waar kan ik d goedkoopste en beste?
Kan ik een nieuw 1 WID UNIX-en Windows geïnstalleerd??

dozy_walia wrote:

Ik wil kopen een laptop met UNIX, Linux voor mijn werk op CADANS en met Windows XP voor mijn werk op XILLINX ISE.Welke configuratie heb ik nodig?

Waar kan ik d goedkoopste en beste?

Kan ik een nieuw 1 WID UNIX-en Windows geïnstalleerd??

Waar kan ik terecht voor UNIX-en Windows XP te installeren voor gratis?

Als u op zoek bent naar UNIX dan FreeBSD is de beste en ook goedkoop, als je dan CentOS Linux betekende dat is min of meer hernoemde versie van Red Hat Enterprise Linux is de manier om te gaan.

Windows is niet gratis, nooit en nooit zal worden.Sinds zijn een laptop kunt u een OEM-versie die is goedkoper.Probeer niet om Windows te kopen in eBay als er veel nep-producten zweven en u wilt niet te besteden aan iets dat niet origineel is.

Laat ons weten wat uw budget, zodat mensen adequaat kunnen suggereren.

niet vrij?

Linux en Windows zijn kosteloos gedownload!

Ze zijn gehackte versies i guess ..bt zijn gratis beschikbaar van de kosten in de markt!Toegevoegd na 1 minuten:Kishore ap tot louter mahaan desh k Wasi lagte ho ....ap ko aan pata HoGa??

Ik was bang zo weinig van mijn frnds onlangs gekocht Toshiba en enkele andere compnies door sommige verkopers en ze ondervinden weinig problemen, zoals scherm blackout ....en hebben gestuurd naar de laptop terug naar de verkoper!

Zal het kopen via eBay dit probleem oplossen?

Ik opwaardering mijn laptop en ik ben over te kopen een Apple MacBook Pro.De Mac OS X is gewoon een leuke GUI gebouwd op BSD Unix.Nu Apple gebruik van Intel-chipsets, met behulp van Bootcamp, kunt u Windows XP of Vista als de bugtastic een dual boot systeem.Of u parallellen kunt gebruiken en lopen ze allebei op hetzelfde moment in een virtuele machine.Dus mijn advies is koop een Apple, very nice hardware, mooi toetsenbord, koele kijken, en hebben het beste van beide werelden.

I havent gebruikt Mac OS b4 lil zo bang!

cn we alle UNIX uitgevoerd op basis ic het ontwerpen van toepassingen zoals CADENCE op Mac OS?

De echt dure te kopen een laptop in het VK!

bijna het dubbele dan de VS / Canada!

Hii
Dell is de beste voor zover ik kan zeggen vanuit mijn ervaring .....No problems at all, Ubuntu 6.06 loopt echt glad plus er zijn veel van EDA tools gemaakt voor Ubuntu .....google ze ....
groeten

btbass wrote:

Ik opwaardering mijn laptop en ik ben over te kopen een Apple MacBook Pro.
De Mac OS X is gewoon een leuke GUI gebouwd op BSD Unix.
Nu Apple gebruik van Intel-chipsets, met behulp van Bootcamp, kunt u Windows XP of Vista als de bugtastic een dual boot systeem.
Of u parallellen kunt gebruiken en lopen ze allebei op hetzelfde moment in een virtuele machine.
Dus mijn advies is koop een Apple, very nice hardware, mooi toetsenbord, koele kijken, en hebben het beste van beide werelden.

btbass wrote:

Ik opwaardering mijn laptop en ik ben over te kopen een Apple MacBook Pro.
De Mac OS X is gewoon een leuke GUI gebouwd op BSD Unix.
Nu Apple gebruik van Intel-chipsets, met behulp van Bootcamp, kunt u Windows XP of Vista als de bugtastic een dual boot systeem.
Of u parallellen kunt gebruiken en lopen ze allebei op hetzelfde moment in een virtuele machine.
Dus mijn advies is koop een Apple, very nice hardware, mooi toetsenbord, koele kijken, en hebben het beste van beide werelden.

Ik heb een Apple-machine en ze zijn zeker geen speelgoed.Er is niet veel EDA-software voor hen, maar ze worden doorgaans niet gebruikt in deze markt.
Dat betekent niet dat het OS is niet goed.Op het werk, wist ik een paar eingeers die graag Mac OS zo veel gebruikt worden als ze hun desktop en gebruikt X11, dat loopt geweldig op Mac OS op de EDA-tools toegang.

Om terug op het onderwerp:
dozy_walia, Cadence gebruikt intern IBM Thinkpads draait RHEL 3 of 4 wanneer ze willen om software op laptops draaien.Aangezien RHEL is een soort van dure, zou ik CentOS krijgen in plaats daarvan.Ik beveel T of R-serie ThinkPads met 2GB RAM.

Je kunt elke laptop voor deze toepassing, maar als je wilt cadans draaien in een goede prestatie adviseer ik u om ten opdat 1G Ram en dual core processor met 4M cache.
over Linux, maar ik denk dat de meest stabiele distributie is RHE 4, maar het is niet gratis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back