Ik Neeeed C-compiler voor Atmel (ATtiny2313)

S

smsm3650

Guest
pleeeeeeeees help me ik gedownload heb iccv7avr_demo.exe .. Dut het niet is gebouwd het project dat ik ook gedownload mikroc_pro_avr_2008,, WinAVR-20090313,, AVR Studio 4 Ieder van hen niet gebouwd. Hex bestand Middelen ik nodig om Hex bestand op te halen voor de voor dit bestand

Of Hoe kan ik dit bestand compileren met WinAvr om ATtiny 2313 Zeg me HHHHOOOWWW

Wat is het probleem dat uw geconfronteerd met mate? Ik heb net gedownload uw code in en probeerde .. Het gecompileerd fijn en deed een hex-bestand te genereren, behalve met enkele gemakkelijk te compiler waarschuwingen op te lossen. hier is de log:
Bouw gestart 8.5.2009 op 10:38:06 avr-gcc-Wall-Os-DF_CPU = 4000000-mmcu = ATtiny2313-c matrix.c-o matrix.o matrix.c: In de functie 'main': matrix.c: 553: warning: pointer doelen in het voorbijgaan een argument van 'strcpy_P' verschillen in signedness matrix.c: 553: warning: pointer doelen in het voorbijgaan argument 2 van 'strcpy_P' verschillen in signedness matrix.c: 554: warning: pointer doelen in het voorbijgaan een argument van 'strlen' verschillen in signedness avr-gcc-Wall-Os-DF_CPU = 4000000-mmcu = ATtiny2313-o matrix.elf matrix.o rm-f matrix.hex avr-objcopy - j. text-j. data-O ihex matrix.elf matrix.hex avr-objdump-h-S matrix.elf> matrix.lss Bouwen in geslaagd met drie Waarschuwingen . ..
Ik gebruikte AVR studio en Winavr Surya: D

Nu heb ik AVR studio en Winavr Tell Me Stappen om hex-bestand [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 uur en 5 minuten:. [/Color] [/size]
craing3a66eyyat.gif

Maak een nieuw project met de naam "matrix", als je make-bestand bevat die naam. Selecteer AVR GCC vervolgens AVR simulator ATtiny 2313. Selecteer locatie. .. nu toevoegen bestaande c-bestanden in de map bronbestanden, en bestaande h bestanden naar de header files map, klik nu op het project in de menubalk -> Configuratie-instellingen. klik op gebruik van externe make file en blader en selecteer je te maken bestand en probeer het gebouw dat je project, indien er geen fouten zijn zal het een hex-bestand te genereren in dezelfde map waar je de doelmap voor u geselecteerd project. Surya: D

Ja, het is gelukt voor mij, maar ik denk dat dit programma wordt fout als gesimuleerd op ISIS Proteus. het ISIS zei dat het programma onvoldoende geheugen (^.^)"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back