ik moet mijn circuit simuleren op OrCad

N

nami

Guest
vrede,,, i, m het proberen om een ​​ECG eerst ik nodig om het te simuleren op de OrCad kan elk orgaan me vertellen waar kan ik een pic microcontroller simulator?? en ook kunnen we simuleren het ECG-signaal op het?

vrede,,, doet dit onderwerp doesn, t overeenkomen met deze dept of wat?? kan iemand helpen??

PIC MPU digitaal is, is dit sub_forum alleen maar praten over analoog ontwerp, en ORCAD_express alleen ondersteuning VHDL simulatie in RTL-code, wat is ECG?? als ik weet, wat MPU simulator zoals 8051 .. hebben 2 type simulatie, een is firmware sim gebruik soft_emulator simulatie alle microcontroller instrunction. een andere is het gebruik van RTL 8051-code gebruik RTL simulator (Cadence verilogXL, modelsim ..) simulatie, als uw middelen is het gebruik Orcad uitdrukkelijke simulatie RTL PIC microcontroller, neem dan pos naar digitaal forum. omdat ik weet dat niemand gebruik OrCAD voor simulatie digitale RTL, gebruiken we meestal modelsim, VerilogXL, actieve-HDL .. Orcad SDT alleen te gebruiken voor "draw" schema zoals ECS componist, zoals ORCAD_PCB niemand het te gebruiken voor echt design. alleen voor studentd gebruikt. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 4 minuten: [/color] [/size] door de manier, als uw middelen te gebruiken PSpice, PSpice alleen voor analoge compomenet sim niet voor IC-niveau simulatie.

ben het eens met andy2000a, voor OrCAD niet de wiskunde Modle voor MCU. PSPICE afhankelijk dat eigenlijk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back