Ik moet een loket te helpen ontwerpen?

S

SaSo5

Guest
Ik ontwierp een teller met JK flip-flop en zelfs D-flip flop, maar beide werkte niet en ik weet niet waarom?, En ik heb ze voor mijn project dat digitale klok is zo iemand kan me helpen?

Ik heb een teller die telt 0 tot 9
Last edited by SaSo5 op 05 mei 2007 12:47, edited in totaal 1 keer

Neem een kijkje op http://computer.howstuffworks.com/boolean3.htm

Ik weet niet wat u precies wilt weten.

Nou zijn rustige makkelijk

eerst converteren een JK FF CD4047-modus schakelen door kortsluiting JK ingangen Vcc, kan D-FF in toggle mode door kortsluiting Q Bar aan de uitgang van de D-ingang.Voor een decennium teller zult u 4 toggle FF JK of D. noodzaak

LSB FF zal worden gegeven rechtstreekse klok.Tweede meest LSB FF zal moeten klok i, e en van de originele klok en LSB klok.Volgende bit FF heeft klok en twee LSBs en originele klok.MSB heeft EN klok van de resterende 3 vorige bits en originele klok.4-bits output moet worden ge-AND voor hoge output met 1010 ingang.Output van en wordt gegeven voor het opnieuw instellen van alle FF.

Er zijn enkele Ics die al een teller die u zelf moet gewoon de vertekening je niet nodig om een ontwerp

Als u ons uw schema tonen en beschrijven de storing meer duidelijk, iemand hier waarschijnlijk kan u helpen bij het debuggen.

Ik stel voor dat in plaats van het zoeken naar hulp maar eens kijken naar uw circuit en eerste inzicht in de functie die wordt gedaan door de teller in theorie en door de schema's.uw probleem is een van de problemen elementry dont Warry als je een armatuur

Waarom dont u gebruik decennium teller als 7490.is een ring teller die telt 0-9.Als u wilt vasthouden aan je oorspronkelijke ontwerp stuur me je schema en ik zal proberen uw probleem op te lossen.

electronicwizard (at) gmail.com

Wat zijn je tellen?en wat is het signaal je probeert te tellen

Waarom niet aa kleine foto om het werk voor je doen en je kon op het LCD-scherm is of 7SEgment LEDs of zelfs een rij van LED

wizpic

hey ik denk dat het zou moeten werken .... digitale klok ... dus u hoeft 0-9 mod teller en 0-6mod teller .... de ckt.voor een teller kan gemakkelijk worden verkregen .... gewoon NAND-poort naar de mod teller krijgen

Ik denk dat ik u kan helpen als je me vertellen hoe u wilt dat de schakeling werkt of hoe u het wilt zijn werk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back