Ik moet deze vergelijking op te lossen. IM1

J

jc2

Guest
Ik moet de vergelijking van de figuur op te lossen. Ik moet IM1 te verkrijgen als een functie van de andere objecten Please help me, hoe kan ik dit oplossen vergelijking?, Waar kan ik oplossen? dit is de vergelijking van de figuur x = IM1, en f = λ; de symbolische voorwerpen van de vergelijking zijn: x kp wl VDD av r1 veb1 r2a2 r2a1 veb2 r2b2 r2b1 vt f vo Is een vergelijking Help me dankzij

Er is software vernoemd FEMLAB voor het oplossen van moeilijke vergelijkingen hoewel ik persoonlijk niet weten hoe het te gebruiken. Maar je kunt proberen.

Hallo jc2, groeperen termen, krijg je een 3e order (cubic) vergelijking in x. Dit kan worden opgelost door standaard methoden. Regards Z

Hey, Kan u een duidelijke beschrijving van het probleem ... het lijkt mij IM1 is nu al een functie van de Vdd, vt etc. ..

eda_freak: de vergelijking die ik toonde is IM1 als een functie van vt, vbe1, IM1, .......; maar ik wil niet IM1 als een functie van IM1, ik wil IM1 als een functie van de andere objecten: vt, vbe1, vbe2, r1, r2a2, etc. ...... Bangash, hoe kon ik deze vergelijking op te lossen in matlab? bedankt

bedoel je dat je de andere variabelen als een functie IM1 willen? En u wilt een programma dat kan helpen je het? Als dat zo is, de TI-89 rekenmachine doet wat fatsoenlijke symbolische dingen (maar u gebruik maakt van een ton van de variabelen) ... Als je echt wanhopig zijn en geen andere opties, je kon een half uur te typen door te brengen in de hele vergelijking in het huis venster met behulp van het 'oplossen' functie als volgt: op te lossen (IC1 = (1 / 2) Kn '(W / L )...., Vt) In dit geval zou het proberen op te lossen voor de Vt ... Ik heb gedaan wat gekke dingen met de TI89 ... het duurde eeuwig voor mij om beide typen in en voor het uit te spugen een antwoord .. niets zo slecht, maar het kan gewoon werken. Anders, MATLAB (veel beter geschikt voor de functie) ... heeft een aantal symbolische operaties, onder meer iets wat lijkt op het op te lossen functie in de TI-89 ... Hier is een link: http://www.mathworks.com/access/helpdesk/help/toolbox/symbolic/ch14.html Ik heb de student versie van Matlab en de symbolische spul lijkt te werken. voordat u kunt een het oplossen van je matlab te vertellen dat je de variabele in symbolische (verzen vector) vormen wilt .... de link toont enkele voorbeelden Veel succes en hoop dat dit helpt.

doucadio en Bangash, Ik heb geprobeerd om deze vergelijking op te lossen met matlab (lossen), maar ik kon het niet, please help me, zeg me laten zien hoe deze vergelijking op te lossen en als je wilt op te lossen Ik dank u ..... ............ bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back