M
michaelmoore44
Guest
Ik heb verschillende onderwerpen en ik heb zelfs een boek dat de toner overdracht methode besproken.Ik ben in staat om uit het afdrukken van een heel mooi circuit op zoek naar de pers en schillen blauw papier.Maar als ik probeer te strijken op de toner het niet houden aan de koper.Heeft iemand enig idee?
Ik gebruik een Brother HL-2040 laserprinter.Is er iemand anders met hetzelfde merk of model.
Ik gebruik de Pers en Peel blauw papier.
Ik heb vastgesteld het ijzer aan de heetste het zal gaan en ook ik heb geprobeerd om de IJzeren ingesteld op de wol instelling die aan de onderkant van de stoom-instelling.
Ik liet al het water uit en probeerde het ijzer testen om ervoor te zorgen dat het ijzer geen enkel stoom in het strijkijzer te hebben.
Ik heb geprobeerd om het koper schoon te maken voordat ik de overdracht.
Ik gebruikte een pice van staalwol en afwasmiddel het reinigen van het oppervlak van de koper.
Toen gebruikte ik een spons met de ruwe oppervlak om het weer schoon te maken.
Dank u voor uw hulp.
Ik gebruik een Brother HL-2040 laserprinter.Is er iemand anders met hetzelfde merk of model.
Ik gebruik de Pers en Peel blauw papier.
Ik heb vastgesteld het ijzer aan de heetste het zal gaan en ook ik heb geprobeerd om de IJzeren ingesteld op de wol instelling die aan de onderkant van de stoom-instelling.
Ik liet al het water uit en probeerde het ijzer testen om ervoor te zorgen dat het ijzer geen enkel stoom in het strijkijzer te hebben.
Ik heb geprobeerd om het koper schoon te maken voordat ik de overdracht.
Ik gebruikte een pice van staalwol en afwasmiddel het reinigen van het oppervlak van de koper.
Toen gebruikte ik een spons met de ruwe oppervlak om het weer schoon te maken.
Dank u voor uw hulp.