Ik heb hulp nodig voor de programmering van PIC16F84A .. please iemand ..

N

Nathan Roy

Guest
Goede dag ..

Ik moet mijn programma LED Flasher circuit met behulp van PIC16F84A .. maar I dont weet hoe het programma van dit gebruik mijn PC .. wat zijn de benodigde onderdelen / componenten op mijn PC verbinding te maken met de chip voor de programmering van toepassing .. dank u zeer.

Tym razem na warsztat trafił do nas zawodnik na pewno nie należący do kategorii muszej, posługując się nomenklaturą z boksu. Obudowa Zalman H1, bo o niej mowa, należy bowiem do segmentu Full-Tower, czyli jedna z większych skrzynek dla PC, którą możemy wyposażyć w sporo komponentów. Konstrukcję Zalmana cechuje głównie ciekawe podejście do kontrolowa...

Read more...

HI,

Ik gebruik een serieel apparaat te programmeren mijn PIC16F84A.Ik gebruik een apparaat genaamd JDM of ludipipo (u mogelijk een aantal stroomvoorziening problemen) Ik geef de voorkeur gebruik van externe apparaten leveren.vind je een heleboel schema's voor deze apparaten.U moet dit apparaat aan te sluiten op de seriële poort van uw PC.Dan moet je ned een programma om uw. Hex-bestand naar het apparaat te sturen.Gebruik ik meestal 'ponyprog', maar u kunt ook gebruik maken ICprog of andere programma's.
Het is een zeer eenvoudige procedure.

bezoek www.olimex.com en download het schema van hun PIC programmer i gebouwd en het werkte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back