Ik heb een vraag ..

J

jason1987

Guest
Ik heb een vraag over mijn project dat met behulp van een protcol en ik ben via RS232 om te communiceren met mijn PC met behulp van COM1 is en mijn lerares vraagt u mij om MAX232CPE IC-chips ook te gebruiken, maar waarom?hoe werkt het MAX232CPE werk?iedereen kan mij uitleggen?Ik heb ook een 8051-chips en ik heb gedaan met mijn code TX en RX om te praten met mijn PC ..pls antwoord als je weet ..bedanken.

Hallo!

Eerste ding (dat vele andere gebruikers moeten overwegen).Zou u uw titel
voor een relevant voor uw latere berichten?"Ik heb een vraag, help mij om te beantwoorden"
geeft geen enkele hint over wat je wilt.En op de top van dat, iedereen weet
wat een technisch forum is (maw, sommige mensen vragen te stellen en een aantal andere antwoorden).

Dat gezegd hebbende, MAX232 is een bestuurder, en je kon begrijpen wat het doet door
het lezen van de data sheet.RS232 kan werken in niet-homogene systemen, en
de elektrische niveaus kan worden een stuk hoger dan uw hardware.Dus deze chip
past uw hardware om de extern aangesloten systemen.Niet meer.

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/max232.pdf

Dora.

jason1987 schreef:

Ik heb een vraag over mijn project dat met behulp van een protcol en ik ben via RS232 om te communiceren met mijn PC met behulp van COM1 is en mijn lerares vraagt u mij om ook gebruik maken van MAX232CPE IC-chips, maar waarom?
hoe werkt het MAX232CPE werk?
iedereen kan mij uitleggen?
Ik heb ook een 8051-chips en ik heb gedaan met mijn code TX en RX om te praten met mijn PC ..
pls antwoord als je weet ..
bedanken.

hallo ..toch bedankt voor uw antwoord ..max232cpe ISIT een level shifter?die kan shifter tot een spanning om te praten met de COM1 die RS232?

Goed werk Dora!!
& Voor Jason:
Plz verwijzen datasheet van de MAX232 IC.Bestudeer de T1, 2 & R1, 2 (in & out) & Gebruik een combinatie van pc-connectiviteit tot stand bet'n ur & kit.

Hallo!

U had het over fysieke interfaces (MAX232 en de varianten daarvan voor de
MAX3232 bijvoorbeeld voor 3V apparaten, zijn fysieke adapter chips).Nu
Ik weet het niet te veel over DMX512 want ik heb hem nog nooit gebruikt, maar
Het is een protocol (corrigeren als ik het fout heb!).
Voor het kopen van een MAX232 en bouwen van uw hardware, zou het geen kwaad
het lezen van een beetje meer over RS232 en DMX512.

Dora.

jason1987 schreef:

maar hoe zit het DMX512?

max232CPE is een level shifter en waarom moeten we dit?als ik kan begrijpen dat de datasheet ik gewoon vragen u nu.toch bedankt voor uw antwoord

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back