Ik heb een vraag in MWO?

J

jackie1116

Guest
Ik heb een circuit dat zijn input en output poort poort, en ik hoop dat de haven is (a jb)
50ohm impedantie niet (echt) impedantie, ik weet niet hoe kan ik doen?

bedankt!

PS: Ik gebruik magnetron Office 2002

Ik kan geen gebruik maken van complexe impedantie op poort onder MWO 2002.

proberen te gebruiken @ DS, het werkt.

indien het gebruik MWO 2003 of boven 2003, kan het op te lossen mijn probleem?

De (op) DS, bedoel je ADS software?

ook met nieuwere versies van MWO kunt u geen gebruik maken van complexe impedantie havens.
U kunt gebruik maken ANSOFT Designer.De student versie is downloadble in het bedrijf website.

groeten,

Midnite

Hoi Jackie,Zijn zeer eenvoudig, definiëren haven als variabele impedantie ex: Z vervolgens
Schrijf een vergelijking Z = A jB met A = 50 & B = 0,5, enz. ...
U kunt elke versie van Office Magnetron ... hierbij ann bijvoorbeeld op het bovenstaande ...Manju --- ---
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

thank a lot!maar dit complexe impedantie zijn omvatten 3 spoel en 2 captance, zal ik deze overdracht gelijk
impedantie, eerst?gebruik dan de manier die u aanbiedt

Ik ooit gebruikt op een manier, dat is creat een nieuw circuit, gebruik dan Portin module en impedantie dit Portin's is een
complexe waarde, maar het is niet nauwkeurigheid.

Hallo Jackie,Je bedoelt te zeggen u wilt een netwerk / circuit beëindigd poort ...
Selecteer een van de MWO Eleements -> Havens -> Netwerk Terminated Circuit Port: PORT_TN;

Dit is een passieve circuit opzegging dat een belasting opgegeven als de haven NP van toepassing de schematische genoemd in NET.Het poortnummer P wordt automatisch ingesteld.

Ik bewerkt hetzelfde circuit om deze mogelijkheid in MWO zaaien ...
Waar ik gemaakt Microstrip Met Circuit Port Schematische hoop gegooid met Circuit Port Beëindiging volgens uw rquirement ...
Hope this helps

Manju --- ---

Very thanks a lot!

Bijgevoegd bestand is mijn circuit.bestand complex poort is een complexe impedantie R (R / / C) ==>
270 (750 / / 150nF), en ik een nieuw circuit (complexe poort) dan gebruikt Portin module om mijn circuit, maar S21 en S11 is niet juist, dus ik weet niet wat is de beste manier om mijn probleem opgelost .

En in uw antwoord, bedoel je dat de Portin module is een impedantie te beëindigen, dus
Ik kan geen gebruik maken van deze manier om mijn route, nietwaar?

Pls bieden uw mening!

bedankt!

Hallo, heb je enige ervaring in het simuleren van antennes op MWO 2004??

Bedankt

maudape

jackie1116 wrote:

thank a lot!
maar dit complexe impedantie zijn omvatten 3 spoel en 2 captance, zal ik deze overdracht gelijk

impedantie, eerst?
gebruik dan de manier die u aanbiedtIk ooit gebruikt op een manier, dat is creat een nieuw circuit, gebruik dan Portin module en impedantie dit Portin's is een

complexe waarde, maar het is niet nauwkeurigheid.

Is het Planar patch antenne dan, Ja ... Stuur me de DXF-bestand met het substraat parameters ... Ik zal je helpen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back