S
SL elektronische
Guest
Ik was het lezen van de AN10420, (usb virtuele COM-poort op lpc214x), als ik heb gezien dan deze poort dont bestaan.zeggen dan is virtueel en ik denk dan het maken van dit met behulp van de UART'S?.
Ik heb mijn 2 UART's in gebruik, ik gebruik een van hen aan de ucontroller programma en het programma als het wordt uitgevoerd controle.De tweede UART is aangesloten op een beeldscherm dan uitgevoerd met seriële interface.
Ik wil de gegevens via USB op te slaan in mijn pc, en ik heb dan het bedenken is recognice door pct.
Ik heb gelezen dan is er een routines dan zijn moeten worden gedefinieerd en ejecuted op reset.
Quote:
# include <LPC214X.H> / * LPC214x Definitions * /# include "type.h"# include "usb.h"
# include "usbcfg.h"
# include "usbhw.h"
# include "usbcore.h"
# include "mscuser.h"# include "memory.h"BYTE extern Memory [MSC_MemorySize]; / * MSC in het RAM geheugen * // * Main Programma * /int main (void) (
DWORD n;for (n = 0; n <MSC_ImageSize, n ) (/ * Kopieer Initial Disk Image * /
Geheugen [n] = DiskImage [n]; / * van Flash RAM * /
)IODIR1 = LED_MSK; / * LED's gedefinieerd als Uitgangen * /USB_Init (); / * Initialization USB * /
USB_Connect (TRUE); / * USB Connect * /while (1); / * Loop forever * /
)
Ik heb mijn 2 UART's in gebruik, ik gebruik een van hen aan de ucontroller programma en het programma als het wordt uitgevoerd controle.De tweede UART is aangesloten op een beeldscherm dan uitgevoerd met seriële interface.
Ik wil de gegevens via USB op te slaan in mijn pc, en ik heb dan het bedenken is recognice door pct.
Ik heb gelezen dan is er een routines dan zijn moeten worden gedefinieerd en ejecuted op reset.
Quote:
# include <LPC214X.H> / * LPC214x Definitions * /# include "type.h"# include "usb.h"
# include "usbcfg.h"
# include "usbhw.h"
# include "usbcore.h"
# include "mscuser.h"# include "memory.h"BYTE extern Memory [MSC_MemorySize]; / * MSC in het RAM geheugen * // * Main Programma * /int main (void) (
DWORD n;for (n = 0; n <MSC_ImageSize, n ) (/ * Kopieer Initial Disk Image * /
Geheugen [n] = DiskImage [n]; / * van Flash RAM * /
)IODIR1 = LED_MSK; / * LED's gedefinieerd als Uitgangen * /USB_Init (); / * Initialization USB * /
USB_Connect (TRUE); / * USB Connect * /while (1); / * Loop forever * /
)