Ik heb een eenvoudige schakeling die kan lezen IR-signalen, bewaar ze

E

elecTronX

Guest
Hallo, ik heb een eenvoudige schakeling die ik kan spelen met die leest een IR-signaal, opslaan in het geheugen, en dan hebben de mogelijkheid om de opgeslagen IR opnieuw te verzenden signaal uit.Ik moet iets eenvoudigs te spelen.Ik probeer te leren hoe de universele IR-afstandsbediening leren werken als het LCD-afstandsbedieningen aanraakscherm.Ik heb een eenvoudige schakeling om ideeën te genereren voor dit project.Dank u bij voorbaat voor iedereen die na hun hulp.Toegevoegd na 3 minuten:Hi again, ik wil een onafhankelijke circuit - iets dat niet eenvoudig zal interface met een computer.Bedankt

hi dank u voor uw antwoord, maar welke projecten heb je het over.er is geen extra gegevens in uw bericht.heeft u mij een uur of zoiets.laat het me weten.bedanktToegevoegd na 1 minuten:never mind, ik zie ze nu.Ik was het bekijken van deze site met mo_zilla, maar nu ben ik met IE en ik zie de bijlagen.Many thanks.Ik zal een kijkje nemen op hen straigt weg.Met vriendelijke groet.

Hi All,

Ik ben geïnteresseerd in het doen van deze soortgelijk project, proberen PIC16F628 gebruiken als de controller.I cant zie de bevestiging of iemand kan het aan mij?

echt waarderen dat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back