L
LUNCHBOX9000
Guest
Ok ...Gelieve iemand antwoord op deze voor mij!Dus, ik neem behalve een videorecorder en tussen de verschillende motoren en de verschillende onderdelen van deze motoren, er is een stukje van een van hen dat does'nt heel geschikt.Voor zover het gaat ik weet het ruwweg basis, en niet zo basiscomponenten van een aantal verschillende elektromotoren ...Dit is meestal degene die de "glanzende gevallen" groter, en dat moet vrij goed, zodat u weet welke van het aantal motoren ik spreek van (als u ervoor kiest om een videorecorder, behalve voor mijn vragen wille).Dus wat is het erover dat raakt mij is dat allereerst een keer nemen zij naast je zal zien dat de schijf Ferrero vormige magneet heeft een buitenste geval aan de ene kant (eenmaal van elkaar) dat is magnetisch alleen op de blootgestelde magneten kant.De andere kant is "enige" metaal dat appearantly is ondoordringbaar voor magneten helemaal, de zijkant van een profiel is alleen misschien 1 / 4 van een inch, waarbij de resterende metalen behuizing op minder dan 1 / 32.De ene kant zal halen een sleutel en de andere niet, zelfs kies een BB of een kleine lente-up.Dus dat is verwarrend genoeg,
want het enige wat nog nauw verklaren mijn probleem zou zijn "dielectrics" die in dit geval is gewoon niet, en weet je waarom als u inzicht genoeg spul.Een metalen kunnen niet-geleidend en ondoordringbaar zijn voor magnetisme, maar er is geen metaal van een soort die ronduit dodelijk magnetische aantrekkingskracht!
want het enige wat nog nauw verklaren mijn probleem zou zijn "dielectrics" die in dit geval is gewoon niet, en weet je waarom als u inzicht genoeg spul.Een metalen kunnen niet-geleidend en ondoordringbaar zijn voor magnetisme, maar er is geen metaal van een soort die ronduit dodelijk magnetische aantrekkingskracht!