Ik demonteerbaar een videorecorder ...

L

LUNCHBOX9000

Guest
Ok ...Gelieve iemand antwoord op deze voor mij!Dus, ik neem behalve een videorecorder en tussen de verschillende motoren en de verschillende onderdelen van deze motoren, er is een stukje van een van hen dat does'nt heel geschikt.Voor zover het gaat ik weet het ruwweg basis, en niet zo basiscomponenten van een aantal verschillende elektromotoren ...Dit is meestal degene die de "glanzende gevallen" groter, en dat moet vrij goed, zodat u weet welke van het aantal motoren ik spreek van (als u ervoor kiest om een videorecorder, behalve voor mijn vragen wille).Dus wat is het erover dat raakt mij is dat allereerst een keer nemen zij naast je zal zien dat de schijf Ferrero vormige magneet heeft een buitenste geval aan de ene kant (eenmaal van elkaar) dat is magnetisch alleen op de blootgestelde magneten kant.De andere kant is "enige" metaal dat appearantly is ondoordringbaar voor magneten helemaal, de zijkant van een profiel is alleen misschien 1 / 4 van een inch, waarbij de resterende metalen behuizing op minder dan 1 / 32.De ene kant zal halen een sleutel en de andere niet, zelfs kies een BB of een kleine lente-up.Dus dat is verwarrend genoeg,
want het enige wat nog nauw verklaren mijn probleem zou zijn "dielectrics" die in dit geval is gewoon niet, en weet je waarom als u inzicht genoeg spul.Een metalen kunnen niet-geleidend en ondoordringbaar zijn voor magnetisme, maar er is geen metaal van een soort die ronduit dodelijk magnetische aantrekkingskracht!

o mijn o,
Ik heb 3 keer, i
didnt nog begrijpen het algemene beeld.
wat is de vraag in.?

Ik weet niet wat het is de vraag, maar het antwoord is Koop een nieuwe videorecorder.

He Lunchbox,

Misschien iets ya da switch to lean keuken.klinkt alsof je dc motor kreeg discombobulated en gooide een staaf.

, right in to that gall derned motor and magnetismic parts started Flyin ALL OVER THE PLACE.

dat dern schroefsleutel net sprong recht uit dat derned tafel en SMACK,
recht aan die gall derned motor en magnetismic delen begonnen Flyin all over the place.Maar Ya Know What Lunch, (hoop dat je het niet erg als ik Call ya Lunch) YER BETER UIT VOOR IT.Ja je bent, en je weet waarom dhr.Vak,
want u kunt tot aan die grote ole winkel, Ooh u weet het, het
is op het puntje van mijn tong, Het
is commen voor mij, geef me een sec hier ........WA WA .. .. WAL - WallMMMM ----- WALMART, THATS IT!bolster iemand mijn maïs maïskolf want ik heb het goed!Ja meneer, ik was graag zeggen, je kunt naar die derned walmart en door een andere videorecorder voor slechts 20 dollar!En net ta worden over de veilige kant I'd pick me up een andere aap moersleutel om ..

Bye Ya'll

dank u voor uw antwoord op mijn vraag ....er is geen intelligant leven daar!

maar ik geuss je wist dat ..

Mu-metaal is een nikkel-ijzer legering (75% nikkel, 15% ijzer, en koper en molybdeen) dat heeft een zeer hoge magnetische permeabiliteit.Permeabiliteit wordt vertegenwoordigd door μ, de Griekse letter mu.

De hoge permeabiliteit maakt mu-metaal zeer effectieve screening op statische of laagfrequente magnetische velden, die niet kan worden afgezwakt door andere methoden.

Mu-metaal vereist speciale warmtebehandeling annealing met waterstof sfeer, die zegt verhoogt de magnetische permeabiliteit ongeveer 40 keer.De annealing wijzigt het materiaal
van de kristalstructuur, de aanpassing van de korrels en het wegnemen van bepaalde verontreinigingen,
met name van koolstof.Mechanische behandeling kan het materiaal
van de korrel aanpassing leidt tot daling van de permeabiliteit in de getroffen gebieden, die kunnen worden hersteld door het herhalen van de waterstof annealing stap.

Mu-metaal is zeer duur en zijn twijfelachtig dat zijn in een videorecorder.De hoge magnetische permeabiliteit kern van waar u spreken heet ferrietstaaf.Dit is een deel van het elektromagnetisch opname hoofd.Er zijn 2 opname-hoofden en 4 opname hoofd videorecorder systemen die er zijn.Deze koppen bevinden zich in een draaiende trommel, een zogenaamd hoofd Drum Scanner.De roterende kop Drum scanner heeft een top (die draait) en een onderkant (die Stationaire).In het roterende bovenste gedeelte er twee opname hoofd systemen.De hoofden zijn gevestigd 180 graden uit elkaar, in een 4 Head Drum Scanner ze gepositioneerd 90 graden uit elkaar.De 4 hoofd Drum Scanner (en 2 hoofd Drum scanner) draait op een toerental van 1800 RPM.Om de signalen uit de elektronica van de videorecorder aan op de roterende kop (en ultimatly de band) de wijze van (roterende) transformator koppeling wordt gebruikt.De stationaire deel van de trommel het bezit is van de primaire wikkelingen en de roterende upperdrum bevat de secundaire.Ferriet vormige kern stuks Houd de wikkelingen.De lage terughoudendheid pad biedt een goede magnetische koppeling.In de opname, het signaal is aangesloten op de stationaire ontbinding als de primaire, met magnetische koppeling aan de roterende secundaire winding.In Afspelen, de draaiende winden fungeert als de primaire, koppeling van het signaal in de stationaire winden, die fungeert als de secundaire.Ik denk dat dit is wat je over praat.Ik begreep wat uw vraag is vanaf het begin, maar als gevolg van extreme vermoeidheid (van uitputting) Ik probeerde mezelf wakker met een beetje vrolijkheid ..Geen overtreding was.Aanzien van (een goede deal voor 20 dollar, he) SpectraBEI

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back