Ik ben op zoek naar een PCI <-> IDE / ATA-chip.

B

belax

Guest
Ik ben gaan maken speciaal apparaat, dat gegevens van de vaste schijf en naar de vaste schijf te versleutelen.
Dus ben ik op zoek naar een PCI <-> IDE / ATA-chip.
Deze chip heeft de uitvoering interface tussen de PCI-bus en ATA / IDE (HDD).
Wat meer is, heeft zij te beschikken over een mogelijkheid om gegevens gaan via PCI naar HDD buffer
(of van HDD naar PCI) in het tijdelijke geheugen.Dan neem ik deze gegevens (van temp.memory) aan MCU, coderen ze in MCU, duw terug naar tijdelijke geheugen en vertel deze chip dat het ook kan trasfer gegevens van tijdelijke geheugen naar HDD (of PCI).Wat ik wel kan vinden: MPC5200 processor - het heeft PCI en ATA-interface aan boord.
Maar, ik wil op zoek naar een enkele chip, omdat compiler en andere software voor MPC5200 erg duur is voor arme Russische student, die wil een dimploma project te maken.
Please, help me.
Bedankt.

hoi

hoewel
Ik ben niet op de hoogte van chip u vragen.maar dat opslag ic ingenieur.Ik kan zeggen dat je nodig hebt
eenvoudige micro-processor (100Mhz draait ongeveer) en i / o-buffer-chip en geheugen aan boord om het systeem dat u van plan bent het zal iets moeilijker zijn dan wat het met enkele ic te maken.maar dat zal betaalbaar zijn voor je.

vereiste snelheid van de processor hangt af van

1.snelheid van de PCI-bus
2.snelheid van de hdd waarop u het opslaan van gegevens
3.encription algoritmen u uitvoert.

een simpele vraag waarom wil je gebouwd gegevens encription in hardware als in software waar het gemakkelijk is om gebouwd.enigerlei wijze zulke goede hardware encriptors gegevens kunnen worden gebruikt voor hardware sluis van software.

in het kort is dit grote project te werken dat alle soorten van blootstelling te krijgen

<why wilt u gebouwd gegevens encription waar in hardware als in software is het eenvoudig om built>:
Omdat de hardware-encryptie gegevens kunnen versleutelen ondanks je OS (Windows, Linux, DOS of uw eigen OS).En ook, is mijn specialiteit geassocieerd met hardware.
Mag het (zachte) is eenvoudig, maar ik wil leren over pci en ATA / IDE perfect.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back